|
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:36
|
|
Meta-spämmi loppuu tähän. Haluaisiko kukaan osallistua Stefun tervetulotoivotuspeliin MGE:llä? Voisi ottaa vaikka jonkun skenaarion käyttöön.
quote: (oli sitten ensimmäinen thredi jossa olin suurin spämittäjä... ) |
Sitten kun saavutat kilopostin rajan, ylpeily loppuu ja häpeily alkaa. Luota minuun.
Onnea vain muuten Aaglolle, taas hän on yhden vuoden selvinnyt elävien kirjoissa.
Last edited by VJ on 21-06-2004 at 22:31
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:36
|
|
Mitäs ihmettä, yhden yön nukun, ettekä te laiskat oravat ole ehtineet kantaa niitä männynkäpyjänne tähänkään paljon hypetettyyn spämmipurkkiimme edes yhden sivun (kaikki tosimiehet™hän pitävät asetuksistaan 75 postia yhtenä sivuna) verran?
Tupsumato: tuolla aivan sivun ylälaidalla, korostetun "ApolytonPLUS"-mainoksen alla/vierellä pitäisi olla sellainen linkki kuin "civgroups", se on tarkoitettu eri peleistä kiinnostuneiden luokitteluapuvälineeksi. Voisit sieltä napata itsellesi sen Civ2-MP groupin logon. Civ3:n ja Civ2:n mp-pelaajille on näes tälläinen pieni vp-mittailukisa ainaisesti meneillään, eikä yksi uusi pelinsätunnustaja lisää tekisi tässä
quote: Tuome on apina. Ja. |
Ja.
quote: Minä en ole osannut enkä osaa pelata Civiä. En tule osaamaankaan. |
Mikä siinä on, että ainut, joka ei kykene Civilizationia koneellaan pelaamaan, on myöskin ainut, joka kehtaa vastata? ETTEKÖ TE RUOJAT HALUA VASTAANOTTAA STEFUA INTISTÄ TAKAISIN, HÄH?
quote: Vielä tarvitaan tosin 500 ja enemmän viestiä Suomithreadiin jotta päästään tilanteeseen, jossa minulla on yhtä paljon viestejä näissä ja itse post countissa (nyt n. 3400). |
Paljonkohan postausmääräsi olisi ilman noita "demokratia-pelejä" ja niiden "kahviloita". Ei puoliakaan ST-postimäärästä, veikkaan ma.
quote: Minä en ole koskaan katsonut Zardozia! Minä kiellän sen! En koskaan elämässäni! Vaikka olisinkin katsonut niin en muista siitä mitään! En! En! Ei Zardozia! |
Otan osaa häpeääsi, vaikken itse ole siitäkään filmistä kuin hajanaisia osia -- Sean Connery vaaleanpunaisissa vaipoissa FMJ-panosvyöt olillaan oli jo enemmän kuin tarpeeksi luomaan elinikäisen alitajuisen vastenmielisyyden tunteen.
Sen Tuomerehun voisi sitten ensi threadin alkuun mennessä pudottaa poies jo... eikös tuo viiden threadin odotusaika ole jo tehnyt selväksi, etten aio vaihtaa takaisin?
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Patriqvium
|
 |
Hysteria Arctica
Dec 1999 time: 07:36
|
|
Rasbelinin linkkaamassa tutkimuksessa on yksi typeryys, se että alin sisäänpääsykeskiarvo ei välttämättä korreloi ollenkaan sisäänpäässeiden keskiarvojen yleisen tason kanssa. Näin esmes SYKissä, jossa sisään pääsee keskiarvolla 8,36 jos sattuu lukemaan A-kielenään jotain venäjän kaltaista kuriositeettia; englannin ja jossain määrin ranskan ja saksan lukijoiden parissa "alaraja" on reilusti korkeammalla. Samoin mm. PK-seudun ruotsinkielisiin lukioihin (ja tuossa "parhaaksi" rankattuun Ranskalaiseen kouluun) on yleensä riittävän vähän hakijoita jotta muutama pääsee sisään alimmalla mahdollisella keskiarvolla 7,00 opiskelijoiden valtaosan kuitenkin edustaessa korkeampaa tasoa.
Edit: ...kuten tutkimuksen laatija onkin fiksuna kaverina jo todennut. Edustavampi tilasto voisi olla sisäänpäässeiden keskimääräinen päättötodistuksen keskiarvo, jollainen ainakin omassa lukiossani lasketaan vuosittain.
Last edited by Patriqvium on 22-06-2004 at 20:06
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
zapnic
|
|
tuli vain mieleen noista euro vaaleista ja sitä edellisistä vaaleista
eli jos on kansanedustaja1 joka käyttää vaaliaseena salattua
tietoa ja jää kiinni siittä ja menettää paikansa
johdossa, ansa vai tarkoituksella mutta joka tapauksessa hänen
puoue pääsi valtaan.
eli mitä sanomme demokratista jos kansanedustaja2 lupaa omin
päin tai oliko hän? mutta kansanedustaja2 lupaa suostua
amerikan tueksi valheeseen perustuvaan sotaa "massatuho
aseet vaikka se oli öljyn takia"
ja sen lisäksi nato intoilu "minun mielestä natoon pyrkiminen on
vain yritys tunkea mukaan amerikan tulevaan maailmanhallintaan"
vaikka mitään sotilaallista uhkaa suomi ei kohtaa tällä hetkellä
mutta natoon liittymistä vai tulla jotain uhkia venäjä ja terrorismi
miksi venäjästä pitää etääntyä kun ajatteleen että se on
tulevaisuudessa tärkeä kauppakumppani?
no mä kuuntelin tossa ohimennen kuukausi sit pizzapaikassa kuin nuori pariskunta puhui poliitikasta ne puhui näin"miksi hallitus joutuu elättämään niin paljon työttömiä,miksi ne ei mene töihin,
ajattele mitä rahoja hallitus säästäisi jos ei maksaisi ja ne joutuisivat menemään töihin"
tota voi sanoa että alkaa maailmassa oikeistolaisuus kääntymään oikealle enemmän ja enemmän ja sitä joskus kutsuttiin joskus
fasisimiksi
mutta kansanedustajat 1 ja 2 tekivät väärin ja niistä ei heitä rankaistu ei vaaleja mitätöity vaan vaan heitä arvostettaan?
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:36. Apolyton Time is 00:36. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: