|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:17
|
|
quote: Originally posted by Stefu
No Kassikka, tänään on huomenna! (Tänään ei tosin ole koulua... oh well.) Vaikka et varmaan ole tyttöäsi(?) |

Ei saa naurattaa. V-unmoinen hermostuminen + nauraminen = kädet tärisee niin ettei voi kirjoittaa. 
quote:
olekaan vielä pyytänyt mihnäkkään, voit ainakin jotain kertoa. Onko hyvännäköinen? Älykäs? Isot rinnat? Huumorintajuinen? Isot rinnat? |
Sori, huomenna... mitä nyt olen kiinnittänyt huomiota, niin sori Stefu, ei ole isot rinnat. 
quote: Miksi kuvittelet, että kukaan nainen olisi kiinnostunut sinusta? |
Jos tiedät niin kerro... 
Syvällisyyttä, älykkyyttä, huumorintajua, herkkyyttä, you know the drill.
Ei siis vittu kun pelottaa.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:17
|
|
quote: Originally posted by Aivo½so
Ammattikoulu-juttuun palaten, yksi tuttuni, sellainen hieman erikoinen, matemaattisesti lahjakas tyyppi, päätyi jostain syystä amikseen... kyseisen tyypin opiskelu tässä erinomaisessa opinahjossa päättyi siihen, kun hän sai tarpeekseen ja iski hänelle aukonutta amista vasaralla päähän 
Yhdelle toiselle taas annettiin päivittäin turpaan, muka koska hänen MicMac-farkuissaan oli vääränlainen logo |
Jos minä aion vakavissani vielä jossain vaiheessa muka amikseen, niin saa ampua.
quote: Kyllä Jonna-tätiä kannattaa kuunnella... |
Sinä jos kun kerran olet yliopistossa fysiikkaa opiskelemassa, niin voisitko ystävällisesti vastata yhteen pikku kysymykseen? Nimittäin, eikö mitä että kun sinne yo:hon mennään fyssaa opiskelemaan, niin valkataan että minkä sortin fysiikkaa opiskellaan? Ja onko se jako millainen, ja kuinka tarkka?
Edit: note to self: opettele kirjoittamaan.
|
|
|  |
 |
|
Stefu
|
 |
CLOWNS WIT DA DOWNS 4 LIFE YO!
Jan 1970 time: 07:17
|
|
quote: mitä nyt olen kiinnittänyt huomiota |
Mtättua? "Mitä nyt olen kiinnittänyt huomiota"? Ihan niinkuin ei olisi naistaan(?) koskaan ennen nähnytkään!
Ei mene pojalla hyvin. Ei.
quote: Mietin vaan että pitäisköhän aloittaa tissithreadi? |
Kuvien kanssa vai ilman? Vastauksesi vaikuttaa vastaukseeni.
quote: Muuten, kelatkaas, miten hirveää olisi ollut... joutua... AMMATTIKOULUUN! |
...tai Joensuussa Jykkiin. "Niin kauan on hyvin kun ei ole Jykissä eikä amiksessa", niin minä sanon kun ei asiat luista. Niinhän se taitaa tosin olla että Joensuussa Norssi ja Lyska on parhaat lukiot, Niikkaa voi vielä sanoa lukioksi, ja Jykki on ehkä vähän amiksen yläpuolella. Jos täällä on ex- tai nykyisiä Jykkiläisiä, niin hehheh, se oli vitsi, älkää heittäkö sillä jalkapallolla tai lyökö jääkiekkomailalla, eiei, aaagh...
Enivei, kun lukioista puhutaan, niin ehdoton ykönenhän on LIPERIN LUKIO! Lukio, johon menee ne liperiläiset, jotka eivät pääse amikseen! Liperin lukio on legenda, määän.
quote: Kyllä Jonna-tätiä kannattaa kuunnella... |
Ei silloin kun Erin-täti on mukana.
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:17. Apolyton Time is 00:17. |
top of page
|
| archivepost |
|