|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:19
|
|
* kuuntelee Miljoonasateen kappaletta Runoilija *
Ah, nyt tunnen oloni hyväksi.
Ja onko KUKAAN selvittänyt tuon the The Machinen addiktiivisuuden salaisuutta? Itse sain sitä tässä aiemmin päivällä yliannostuksen, minkä takia kykenin kuuntelemaan muutakin musiikkiaTM ainakin jonkin aikaa. Nyt The Machine vetäisi taas takaisin ja rajusti. Eikä se vieläkään ole mielestäni hyvä kappale. Se vain on sellainen kappale että aina samoissa kohdissa pitää yht'äkkiä lopettaa muutamaksi sekunniksi se mitä onkaan tekemässä - kuten esimerkiksi kirjoittamassa tätä postia -, sulkea silmänsä ja vuodattaa onnen kyynel. Siinä on jotain, en tiedä mitä, joka yksinkertaisesti ylittää minun tajuisen mielen kestokyvyn ja kulkee suoraan fyysisempiin mielen osiin... JA SE EI OLE EDES HYVÄ KAPPALE! Siinä ei ole mitään erikoista! Siinä ei ole kauniita eri instrumenttien yhteistyössä luomia silkinohuita, jumalallisen kirkkaita sointukuvioita, siinä ei ole tunnetta suuresta odottavasta voimasta, siinä ei ole uhkaa joka saisi minut katsahtamaan taakseni puhtaan pelon takia... Siinä ei PITÄISI olla MITÄÄN joka vaikuttaisi näin!
Kuunnelkaa. http://arkonviox.com/mp3/eccosot/Ec...e%20Machine.mp3 . Minä itse oletan, että te ette koe siinä mitään erityistä, ja että tuo tunne jonka tuo kappale nostaa esiin on vain omassa mielessäni... jos asia on näin niin OK, olen omituinen olio, kappaleessa itsessään ei ole todellakaan mitään. Minua pelottaa vain se tapaus, että olen väärässä, kappale vaikuttaa teihinkin samalla tavalla, ja joudun tutkimaan sen takana olevan tuntemattoman voiman joka tässä kappaleessa vaikuttaa..
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:19
|
|
Noniin, ja sitten seuraavaksi Indy-leffan käsittelyn sisältöä käsittelevä posti.
En voi juuri muuta sanoa kuin sen, että eräs lukemani Aku-tarina on huomattavasti lähempänä tuota juonta kuin luulinkaan... Itse asiassa tämä on ensimmäinen kerta kun olen ensiksi lukenut parodian ja sitten vasta nähnyt sen pohjana olevan elokuvan, ja todella tunnistanut useita kohtia juonesta. Niinkuin tämä sapeleilla viuhauttelukohtaus, ja se kun Indy kaataa heti sen jälkeen valtavan määrän niitä koteloita, ja kun hän tökkää rekanpuskureilla takana ja edessä olevia autoja, ja monta monituista muuta kohtaa. Tämä johti omakohtaisesti ennennäkemättömään katselukokemukseen, joka lisäsi mukavasti uutuutta elokuvaan, joka ei kuitenkaan muuten ollut oikeastaan muuta kuin tavallinen action-leffa muutamalla hienolla erikoistehosteella. Noh, Lucasillahan nyt on tapana tehdä järjettömän suuria klassikoita sillä samalla reseptillä, joten se hänelle suotakoon anteeksi. Tai ei edes anteeksi, koska olihan tuota nautinto katsoa joka tapauksessa. Juonessa oli tietenkin joitain omituisuuksia, ja tuntui enemmän kuin järjettömältä että välillä aseita oli kaikkialla vaikka kuinka paljon ja välillä saattoi olla suurikin määrä tappelupukareita joiden piti kaikkien käyttää veitsiä/miekkoja/nyrkkejä eikä mistään löytynyt edes pientä pistoolia. Mutta suotakoon sekin nyt vain pikaisesti anteeksi koska en viitsi kirjoittaa aiheesta enempää...
|
|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:19
|
|
LightEning, kyseessä on erään Taikaviitalla varustetulla kansikuvalla varustetun (tautologiaa) Aku Ankan taskukirjan loppupuolella oleva tarina, jossa on kristalli sauvan päässä, käärmeitä, myrkytetty (nukutettu AAssa) apina, kaikki mahdollinen, korikin. vain natsit uupuivat.
Ihme kyllä, se oli siis Taikaviitta - eikä Indiana Hopo - tarina, mitä nyt muistan.
Ja totta, olen nähnyt itsekin varmasti paljon enemmän Indy-parodioita ennen kuin nyt näin varsinaisen ensimmäisen Indyn. Crash Bandicootissakin matkittiin tätä, kentässä "Boulder Dash" juostaan karkuun perässä tulevaa jättiläismäistä kivipalloa kovaa.
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:19. Apolyton Time is 00:19. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: