|
|  |
 |
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:19
|
|
quote: (tuomerehu) LaitE SAATANA!
Olen täysin koukussa 'The Machine'een...
Kannattaisi ruveta etsimään hyvää lakimiestä... |
Tämä sattuu minuun enemmän kuin sinuun. Katsos, minä olen melkein ensikuuntelusta asti joutunut ihmettelemään että mitä vikaa tuossa The Machinessa oikein on. Kun sitten tarpeeksi pitkän mainostuksen jälkeen kassi suostui kuuntelemaan sen ja kertoi että siinä ei ollut mitään erikoista, olin tyytyväinen; Sehän todisti että kappaleessa itsessään ei ollut mitään magiaa, kyse oli vain siitä että minulla itselläni on päässä vikaa.
Mutta.
Nyt sinä tulet ja sanot että siihen kappaleeseen voi jäädä koukkuun joku muu kuin minäkin.
Tämä tarkoittaa sitä, että kappaleessa itsessään on jotain erityistä, mitä minä en tunnista, mikä vaikuttaa ainakin joihinkin ihmisiin tuolla koukuttavalla tavalla.
Tämä taas tarkoittaa sitä että puhtaasta tieteellisestä mielenkiinnosta minun on pakko saada tietää mitä se jokin on, mitä tässä kappaleessa on. Mutta minä en tiedä. Ehkä se liittyy jollakin tapaa siihen millä lailla kappaletta kuuntelee ja mihin instrumentteihin keskittyy - saattaa olla, että kassiopeia kuuli melkein "eri" kappaleen kuin me, koska itse en huomannut ajatella esimerkiksi 1:40-kohdan muutosta rytminmuutoksena, vaan minulle kappaleen teema muuttui kokonaisuudessaan niin pinnalta kuin syvemmältä.
Mikä tämä Jokin sitten onkaan, kaksi miestä ei vielä riitä sen tunnistamiseen muuten kuin hyvällä tuurilla... Siksipä joudun kohta varmaan avaamaan uuden threadin vain tuon kappaleen vuoksi. Annetaan joka tapauksessa vielä tuo linkki:
* Ari Rahikkala on harmikseen IE:llä ja joutuu klikkimään huomattavasti turhia näppäimiä saadakseen linkin kopioitua *
http://arkonviox.com/mp3/eccosot/Ec...e%20Machine.mp3
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:19. Apolyton Time is 00:19. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: