|
|  |
 |
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:22
|
|
Noh, aloitetaanpa noin suunnilleen alusta. Joskus aikoinaan, siihen aikaan kun Jasonian Lentävät Saaret vielä ylpeinä hallitsivat majesteettisesti mikronationalismin maailmaa, sai (muistaakseni) paikan presidentti, Jasonian22 eli Jason Steffke (nykyään Harvey Steffke) sellaisen idean että olisi jollain tapaa kätevämpää ja ehkä hauskempaa olla, jos ihmiset käyttäisivätkin Saarten foorumilla omia, oikeita nimiään. Scott (Giant Squid täälläpäin) ja pari muuta, minä mukaanlukien, tulimme tähän pitkäaikaiseen tempaukseen mukaan oikein mielellämme.
Kelataan eteenpäin aika pitkä aika, siinä vuoden parin mittakaavassa. Menelmacarissa (tämänhetkinen suurvalta) nähdään jo aivan luonnollisena se, että me muutamat vanhat Jasonialaiset käytämme tuossa oudossa maailmassa oikeita nimiämme. Samoin olen myös rekisteröitynyt joku aika sitten Slashdotille, sinnekin oikealla nimelläni. Niin sitten hoksasin että käytän jotenkin epäjatkuvalla tavalla kaikkialla muualla netissä oikeata nimeäni, mutta vain Apolytonilla tätä useamman vuoden takaista hieman hätäillen keksittyä metaforista käyttäjänimeä joka ei enää sovi minulle (en enää etsi valaistumista salamannopeasti). Minä en myöskään todellakaan pidä ihmisistä joilla on eri käyttäjänimi joka foorumilla minne he menevät - minä pidän siitä, että pystyn tunnistamaan ihmisen Internetissä kaikkialla minne menenkin, ja vielä enemmän siitä että kaikki tunnistavat minut. Minullahan ei ole kovin paljoa kavereita todellisessa elämässä - mutta koska minua kutsutaan kaikkialla Ariksi, kaikkialla on myös sama "läheisyyden"
tunne, aivan kuin minun ja muiden välissä ei mitään tietokoneita olisikaan.
Niin, ja tietenkin on myös kyse hieman omalaatuisesta kunnianhimosta: Odotan, että minusta tulee, ellei ehkä kuitenkaan "Internetin suuri Ari", niin ainakin "Internetin suuri Ari Rahikkala" tai "Internetin suuri Rahikkala". Osoittavathan ensimmäiset kaksi linkkiä Googlella, etsittäessä hakusanalla "Rahikkala", minuun. Epäilen kylläkin että menee vielä jonkin aikaa ennen kuin voitan tuon Fleischerin kaiman, Ayn Rand-instituutin ja Air-Conditioning and Refrigeration Instituten, mutta mitäpä tuosta...
aaglo: Öhh.. uskollisuudenvala. Jos Apolyton tallentaa lähetetyt viestit niin minä heitän sen tälle threadille myöhemmin päivällä.
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:22. Apolyton Time is 00:22. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: