|
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:23
|
|
Ok, tämä masturbaatiokeskustelu... alkaa käydä aika lapselliseksi näin pitemmän päälle... Tjsp.
(Stefun sigu tästä kys. aiheesta ei kyllä koskaan menetä vetovoimaansa...)
quote: Eipä ole taas tullut käytyä pitkään ikaan, eli :Mitäs tänne apolytoniin kuuluu? Kukaan vaihtanu sukupuolta, mitään likaisia paljastuksia jne.? |
Spämmäystä paljon. Eipä tässä muuten. Tervetuloa muuten takaisin, missäs olit, tuletko uudestaan? 
quote: Kyllähän teilläkin on elinluovutustestamentit? |
Ei ole TeiniXeillä ei, siis ei ainakaan minulla...
Niin, ja OT-Räntti: Äitini on tänään herännyt yhdeltätoista, mennyt röökille, laittanut itsel-
leen munakkaan, vastannut ja puhunut puhelimessa 20 min, mennyt röökille, soittanut "työ"-
puhelun (2 min. työasiaa, loput valitusta ja juorua), laittoi kahvin kiehumaan, ja on nyt juuri röökillä.
Koko paikka lemuaa röökille, mitä pahuksen hyötyä on välittää terveydestään, kun vanhemmat
sen kumminkin tuhoavat?
EDIT: Niin, ja tietääkö kukaan mistä voisi löytyä tietoa ihmisen nivelistä? Kuukelin
avulla vastaan tuli vain TV-shop valmisteita, tohtorissa ja diacorissa ei ollut mitään. 
|
|
|  |
 |
|
Anodyne
|
 |
Being perverse is bad.
Jan 2001 time: 07:23
|
|
quote: Originally posted by Tuomerehu
Niin, ja eikös Ade vieläkään ole kuollut minkään aineen yliannostukseen/jengitappeluun/tms? |
Heh. Tappeluun en ole koskaan joutunut enkä aio joutua, (muistan maininneeni täälläkin vakaumuksellisesta pasifismistani...) ja alkoholinkin nauttimista olen vähentämässä. Sitä vaarallisempia aineita en käytäkään 
Mutta tein juuri The Sparkin death-testin... ja tulos:
Mark your calendar or Palm V. You can expect to die on:
April 16, 2036
at the age of 51 years old.
On that date you will most likely die from:
Suicide (12%)
Cancer (10%)
Heart Attack (9%)
Electrolysis (8%)
Homicide (7%)
Alcoholism (7%)
Alien Abduction (7%)
Confusion (7%)
Auto-Fellatio (7%)
Horrible Accident (6%)
Kas kummaa, en tiennytkään että autofellaatioon voi kuolla 
Muttamutta... itsemurhaa en kyllä ajatellut olevan noinkin korkealla 
Oma veikkaukseni olisi ollut Horrible Accident... liikenneonnettomuudessa, jos en parantele ajotottumuksiani. Tosin kaksi "near death"-tilannetta 24 tunnin aikana pistää kummasti ihmistä varovaisemmaksi.
Mutta hei, ehkä puhummekin myöhemmin iloisemmista aiheista, minusta kun tuntuu että minä olen ollut Suomithreadeissa viime aikoina juuri se masentava paska joka vaan heittää huonoa läppää viinasta, huumeista ja kuolemasta 
Ok, stop nyt.
* Anodyne hyräilee happy happy joy joyta tanssien kuin Ren ja Stimpy*
quote: Originally posted by Kassiopeia
Mitä katsoitte? |
En muista, olin humalassa Oli siinä jotain rakennuksia joissa oli isoja robotteja ja pyssyjä. Ja siinä ammuskeltiin paljon.
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:23. Apolyton Time is 00:23. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: