|
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:23
|
|
quote: Ihan outoa että ihmiset eivät luonnollisesta taphtumasta uskalla puhua. |
Ei helevettiläinen... Älä perustele mitään sanomalla "Nomuttasehänonihanluonnollista..."
Ärsyttää, kun perustellaan jokikista asiaa tuolla tavalla, luonnollista olisi, jos minä
olisin savannilla raiskaamassa naisia huutaen kovimpia kiimahuutoja, koska
omistan tuuheimmat nenäkarvat. (ed. oli hypoteettistä, btw, ei pidä paikkaansa).
Sano siis vaikka ihan mitä tahansa. Sano vaikka "Nomuttasehänonkaunisasia!",
jos huvittaa. ( )
Selventääkseni asiaa; minullahan ei ole mitään omaa ruumistaan kosketteluaan vastaan,
eikä välttämättä mitään sitäkään vastaan, että tätä toitotetaan ST:ssa muun spämmin
puuttuessa, mutta ei viitsittäisi muuttaa rakentavaa keskustelua halvoiksi ja kuluneiksi
vitseiksi, eihän? 
quote: Mutta kun äsken tylsistyneenä katselin vetelehtijöitä, näin Jamaikan ganja/rastajalkapallojoukkueessa oman tulevaisuuteni. Kirkkaana ja selvänä. |
No nyt se selvisi.
Nimittäin ketkä, ja ennen kaikkea missä MIELENTILASSA ihmiset tuota ohjelmaa katsovat... 
quote: (Kyselläämpäs sitten teiltäkin vielä josko lääkärisetä/täti olisi teiltä Klamydiaa udellu? ) |
Jaa-a, aika lahjakas olisin jos olisin STD:ja saanut kun ei ole tuota "S":ääkään vielä tullut harrastettua...
quote: Jokos joku täältä on hankkinu PTW:n? |
Hä?! Vieläkö joku pelaa sitä?
quote: No sehän olen minä! |
Wuhuu1 Tajusit mitä ajoin takaa 
quote: Öhh... joo... taidan tajuta... tai sitten en... |
I'll repeat that statement.
quote: Miten niin heräsin aivan liian aikasin lauantaiaamuna eikä minulla ole mitään järkevää tekemistä |
Pane sitä.
Last edited by VJ on 23-11-2002 at 15:49
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:23. Apolyton Time is 00:23. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: