|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:25
|
|
* Kassiopeia raivaa tuliset hiilet päältään *

Operaatio Putkimaiset Kellot
Operaatio Putkimaiset Kellot on jaettu useaan eri vaiheeseen. Ehkä muistan editoida niiden lukumäärän tähän selvennettyäni itselleni sen postauksen loppupäässä, tai sitten en.
Vaihe 1.
Ensimmäinen vaihe käsittää ns. valmistelu - ja pohjustustoiminnan, joka on paraikaa käynnissä. Pohjustukseen tarvitsemme mahdollisimman monen suomalaisen työpanoksen, jotta loisimme uskottavan ja kattavan kuvan yleisestä 'imagonkohotuksesta'. Kesto tästä hetkestä aina tuonne maaliskuun loppuun.
Vaihe 2.
Kun minä postaan /sen/ threadin, sen threadin jossa minä paljastan kaiken. Minun hartioilleni siis lankeaa aloittaa homma ajallaan, ja sopivan elegantisti.
Vaihe 3.
Alkaa kun ed. threadi on postattu. Taas tarvitaan apuanne. Meidän on rakennettava mahdollisimman kattava kokonaiskuva tilanteesta jossa suomalainen suuri propagandamylly alkaa taistella rikkuria vastaan. Joku voisi hypätä rikkureiden kelkkaan, mutta yleisrintama olisi vastassa. Esimerkiksi joskus heitetty idea 'virallisen' oloisesta vastausreplystä oli hyvä; voisi tehostaa tätä niin että kaksi suomalaista cross-postaisivat sen vahingossa, ja editoisivat mutta vasta sitten kun joku on nähnyt. Vähän niinkuin että väki tuli yllätetyksi ja meni paniikkiin.
Vaihe 4.
Tästä en ole varma. Kenties pilan paljastaminen. Tai sitten me kaikki voisimme olla postaamatta pari päivää jotta pistäisimme ihmiset varpailleen. Voisimme laittaa itsemme stealth modeen niin ettemme näy online-listassakaan. Ja sitten olisimme kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Lisäideoita otetaan koko ajan vastaan. Em. listaus tarvitsee hiomista, tietysti. Saatan tässä illan ja yön mittaan keksiä jotain muutakin, pysykää kuulolla.
Last edited by Kassiopeia on 20-01-2003 at 01:21
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:25. Apolyton Time is 00:25. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: