|
|  |
 |
|  |
 |
|
Pekka
|
 |
em seu burro dos pais!
Feb 2002 time: 07:25
|
|
ande, enmää tiedä.. tavallaan kyl kiinnostais hitosti.
Mulla kyllä ois tossa kakskin käsimeloonia.. ei musta tosin mitään superia enää varmaan tule, mut kickerinä vois päästäkin NFL:lään jos ois hyvä.
Muistan kun yks kaveri siellä rapakon takana joskus aikoja sitten sano mulle 'you know what's great? be a kicker! You get scholarship, NFL, money, everything.. all you have to do is kick. They won't even play, they just kick!'.. voi kuinka oikeessa se oli .
NOjooo, saas nähä, mä oon taas alottanu juoksureeniä tässä ihan joka päivä, jos sitä vaikka intootuis .
Tosin en ole mikään kickeri, tai no kaipa sitä vois joku päivä kokeilla miten se nahkapala lentää. Tiedä vaik ois natural .
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Pekka
|
 |
em seu burro dos pais!
Feb 2002 time: 07:25
|
|
Ei siellä mitään ihmeellistä ole. Suomi 2 se on, mutta ihmiset on läskimpiä ja yksinkertasempia .
Ei se oo niin kallista kun ei tarvi yöpyy hotelleissa ja sellasta.. lentoliput vaan hommailee pari kertaa vuodes ja muuta ei sitten tartte.. ei se tuu niin kalliiksi. Ja äitykkä laittaa ruokaa ja sellasta,, ihan normaalia elämää.
mutta ei se jenkki ole.. töitä tekee siellä.
Ja se on totta, murrikaanit kävi heti vastaiskuun että onpas, muta paskaa puhuvat. Mä oon yhen ainoon normaalin pöntön siellä nähny ja se oli porukoiden pönttö ja neki sano että sai ettiä tosi kauan että löysi. Ne on ihan vammasia oikeesti.
No nykyään tykkään juosta paljon.. mä oon ollu aina aika huono juoksemaan vaikka urheilin paljon nuorempana.. sitte tuli hetki ku alko kaljamaha häiritsemään niin alotin juoksemaan uudestaan, sitten ku puskin vaan ni alko juoksu olemaan kivaa kun siitä tuli helpompaa, ja nyt se on kivaa ja parashan se tunne on lenkin jälkeen .
Oon koukussa siihen tunteeseen ja siks pitää päästä joka päivä, mutta kyllä joskus jää juoksematta, ei aina pääse. MUtta kyllä mä sateellakin meen, jos ei rankasti tuu.
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:25. Apolyton Time is 00:25. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: