|
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:25
|
|
quote: Niin, tämä "en ollut vakavissani" |
Ei voi olla totta?
Harjoitteletko väittelemistä, kun välttelet ja vastustat ymmärtämistä?

Tiedotus: Minä en väittele ulkopuolisille, sinun ei tarvitse teeskennellä, ettet ymmärrä.
Kun siis sanoin, että "se on tietokoneen vika", tarkoitin, että kaikki nykyisin
tuntuu olevan sinulla tietokoneen hitauden vika, jonka takia vanhempasi ovat
olevinaan kauheita hirviöitä ja sinä joudut kärsimään kauheasti.
Ilmaisinko itseni vaikeasti?
Ei, vedä tästä vain yksi lause pois, tartu johonkin lauseeseen, pyri vastaamaan
nokkelasti saadaksesi irtopisteitä--

quote: Ei voi olla totta, eikö se ole vieläkään tullut? |

|
|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:25
|
|
Hm, käsitit väärin, koska kuten irkissäkin olen maininnut, uuden tietokoneen hankinta tökkii setäni kohdalla. En ole koskaan vihjaissutkaan vanhempieni olevan syypäitä asiantilaan. Sitä paitsi, aikaisempi raivokohtaukseni todellakin johtui siitä että tietokone sillä hetkellä sattui niskoittelemaan tavallistakin pahemmin.
Minulla nyt ei ole kauheasti innostusta ruveta tappelemaan semantiikasta tai siitä oletko sinä vai minä oikeassa. Olkoot, olit oikeassa, tai jotain, sama minulle jos saat kiksisi siitä. Jos sinua häiritsee se että valitan avoimesti tietokoneestani, niin sano vain suoraan.
Joten kiitos, otan irtopisteet vastaan ilolla.
Last edited by Kassiopeia on 11-02-2003 at 19:53
|
|
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:25
|
|
Mittaillaan nyt sitten! 
quote: Ei, vedä tästä vain yksi lause pois, tartu johonkin lauseeseen, pyri vastaamaan
nokkelasti saadaksesi irtopisteitä-- |
quote: Kyllä, käsitit väärin, koska kuten irkissäkin olen maininnut, uuden tietokoneen hankinta tökkii setäni kohdalla. En ole koskaan vihjaissutkaan vanhempieni olevan syypäitä asiantilaan. Kiitos. Sitä paitsi, aikaisempi raivokohtaukseni todellakin johtui siitä että tietokone sillä hetkellä sattui niskoittelemaan tavallistakin pahemmin.
|

Hyvä kassi, oikein hyvä.
quote: Minulla nyt ei ole kauheasti innostusta ruveta tappelemaan semantiikasta tai siitä oletko sinä vai minä oikeassa. Olkoot, olit oikeassa, tai jotain, sama minulle jos saat kiksisi siitä. Jos sinua häiritsee se että valitan avoimesti tietokoneestani, niin sano vain suoraan. |
No totta kai olin oikeassa! 
Siis mistä nyt kiikastaa? Silmä käteen ja lue niitä tekstejä ennen kuin vedät hätäisiä johtopäätöksiä!
quote: |
Oooo! Kauhistuttava bored-nauris! Nyt minua pelottaa! 
quote: Joten kiitos, otan irtopisteet vastaan ilolla. |
Et saa, minä otan aina viimeisen (roska)postin 
Lopuksi haluaisin sanoa, että ei sitä nyt niin kauheasti kannata västään muodon vuoksi
vängätä, vaikka onkin jo aloittanut kiistan väärinymmäryksen vuoksi.
Ai niin, tämä "emmäsunkaatapellajaksakylmätiiänetmäoonoikeassa" -fraasi alkaa iskostua alitajuntaani yhä tehokkaamin ja tehokkaamin!
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
zapnic
|
|
Kysymys?
joo minä olen jonkun verran pellannut näitä pelejä civ 2-3
tai simcityjä ja muita samanlaisia mutta parhaat kiksit tulevat transpoint tycoosta vaikka peli on vanha mutta toimii
eli onko kenelläkään ehdotusta jostain pelista joka on maailman paras peli ja on jäännyt minuta huomaamatta?
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:25. Apolyton Time is 00:25. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: