|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Anodyne
|
 |
Being perverse is bad.
Jan 2001 time: 07:25
|
|
Kristalli: Lähditkö TORSTAINA Silja Europalle? Meillä kun sattui olemaan abiristeily juuri Silja Europalla! Positiivista on että tuskin olisit kuitenkaan ulkonäön perusteella tunnistanut.
Abiristeily tiivistettynä: Turkuun mennessä olin jo suht. lärvit. Tullissa sain salakuljetettua laivaan pullon rommia ja sikspäkin lonkkua. Rommi oli lahkeessa ja keissi repussa; Lahjetta ei katsottu ja repun sain kun kaveri otti sen ja näytti tullimiehille, sanoi että "Tarkastakaa tää reppu! Kattokaa, mitä täällä on!" Tullimiehet sanoivat että "Joo ei mitään, menkää vaan" 
Loppuilta onkin perusbailausta. Kohokohtiin kuuluu mm:
* Tikkaiden vieminen hytistä, jonka jälkeen kiipeilimme niillä laivan käytäviä
* Keskellä yötä laivan käytävillä joraaminen ilman paitaa ja mankasta soi Sweet Home Alabama
* Suihkuverhon pölliminen. Sain sakot, mutta vein protestiksi naapurinkin hytistä He eivät koskaan saa minua kiinni.
* Kadotin pitkät kalsarini, mahdollisesti Ruotsiin.
* Neljä absinttia baarissa 
* Kyseisten absinttien jälkeen torkuin hytissä, heräsin munasillani ja menin puhumaan vessan valokatkasijalle: "Mää...haluuun...valot...päälle, NYT!"
* Karvojen ajeleminen kaverin koneella. Kaverille kerroin vasta seuraavana päivänä, kunhan hän oli ensin itse ajellut naamansa 
* Seuraavana päivänä jatkot, ja sitä seuraavana jatkojen jatkot joilla tapahtui varmaan melkein yhtä paljon vielä kuin laivalla. Päädyimme jonkun kyydissä melko kauas Mäntästä mutta palasimme kuin ihmeen kaupalla.
Huh huh 
Eikä tässä vielä kaikki.
Koko reissun jälkeen kämppäni lattia oli kuin suoraan Fear and Loathing in Las Vegasista... ...siivous on vieläkin käynnissä.
Kuvia SAATTAA olla tulossa... valitettavasti 
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:25
|
|
Rasbelin, tuota, en tiedä onko vielä liian myöhäistä, mutta haluaisin perua tilaukseni niistä CD-levyistä. Katsos, ne ovat sen takia halpoja, että ne ovat Taiwanissa tehtyjä bootleg-versioita. Keräilyarvo on nolla, eikä niistä menisi juurikaan rahaa niille jotka sen alunperin ovat tehneet sen musiikin.
Jos sitä ei voi peruuttaa, niin ei siinä mitään, äänenlaatu on silti varmasti aika helkkarin hyvä niissäkin, ja kyllä minä ne ostan, mutta olisi ihan hyvä jos sen saisi sittenkin peruttua. Olen pahoillani, mutta sain tämän selville vasta nyt kun googletin niitä kahta firmaa jotka niiden levyjen valmistajiksi ilmoitettiin.
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:25. Apolyton Time is 00:25. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: