|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:26
|
|
quote: Olisihan se pitänyt arvata. |
Tymä kassi.
Tymä 30 sekunnin minimiraja.
Kaikki on perhanan tymää. Ärr, murr.
quote: Mutta kyllä tuo on aika kehnoa virittelyä, kun minä sentään vaivaudun kirjoittelemaan kokonaisia rivejä spämmätessäni. Se tarkoittaa että ulkomaalaisillekin nämä viestit vaikuttavat puhtaan asiapitoisilta. |
Olli nauraa kautta omenan. Setä ilmoittaa lasia lujaa äkkipikainen. Vuoksi ässä lisää ikinä äitiä?
Se paijaa ähtäri mikä maistuu iloinen. Olli nousee. Savotta palaa äiti mairittelee mikä ikinä ällä,
Vuori aseinen ikkuna kasi kaivaa aurinkoinen. Vartti oli isi sanoi sotaan alas. Pari aniskarkista
ilkkuva suora tarpeekseen aimo iltapuhteekseen saamelainen intohimoton.
...ja väittääkö Kassi, etteikö tämä olisi selkokieltä? 
quote: Mutta kyllä tuo on aika kehnoa virittelyä, kun minä sentään vaivaudun kirjoittelemaan kokonaisia rivejä spämmätessäni. Se tarkoittaa että ulkomaalaisillekin nämä viestit vaikuttavat puhtaan asiapitoisilta. |
Meidän viesteissämme oli siis se ero, että sinä kirjoitit monta riviä, vaikkei ollut
mitään sanottavaa. Minä kirjoitin yhden rivin, kun minulla oli jotain sanottavaa.
quote: Et ole muuten mainostanut täällä sitä nyt-liitteen
vaalimainosjuttua, varmasti numerolle viisi löytyisi täältä muutama ääni lisää... |
Niin.
(1) Menkää osoitteeseen www.nyt.fi
(2) Klikatkaa sieltä ylhäältä sitä linkkiä, jossa äänestetään parhaita vaalimainoksia
(3) Erillinen Pop-Up pompahtaa esiin, lataa noin 500 kt:n verran.
(4) Äänestäkää ehdokasta numero 5. Kansallinen Vedätys kiittää Teitä! 
Last edited by VJ on 08-03-2003 at 19:17
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:26. Apolyton Time is 00:26. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: