|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:30
|
|
B5 - keskinkertaista aavistuksen verran parempaa avaruusoopperaa keskinkertaista rutkasti huvittavimmilla näyttelijöiden vaatetuksella. Miten te oikein jaksatte tuhlata aikaanne moisen fanaattiseen seuraamiseen yöllä valtion kanavilta?
quote: Tai no, Hanoi Rocksia aattelin mennä kattomaan Tavastialla nyt joulun jälkeen. Mutten tiedä oonko niihin aikoihin maisemissa. |
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut kuluttavat ylimääräistä rahaa mennäkseen katsomaan joidenkin soittamista, kun halvemmalla voisi kuunnella näiden "joidenkin" musiikkia kotonaan.
quote: Odottakaa vain kuulkaas Stella Polarista. |
Ettekö vieläkään vain ole rehellisesti haudannut projektianne? Vai onko DBTS nyt jo taas maisemissa?
quote: Oletteko muuten huomanneet miten Mervistä tuli yllättäen julkkis? |
Ai tuli vai? En minä ainakaan tuostakaan jätkästä mitään kuullut, ennen kuin aloitte puhua hänestä.
quote: Avautukaa, ihmiset. Se on elämälle hyväksi. On ollut ainakin minun elämälleni, mielestäni. |
Mielestäni kaikkein nerokkainta olisi avautua jollekin, jota ei avautuessaan häiritse, koska tietää, että tällä ei ole muutakaan tekemistä kuin kuunnella roskaa. Esimerkiksi itselleen. Muut tosin saattavat pitää sekopäänä, jos puhuu ääneen, mutta tämänhän voi kiertää kirjoittamalla itselleen?
quote: olenko minä sekaisin vai onko täällä noussut aktiivisuus hieman, eli onko tunnelin päässä sittenkin näkyvissä valoa? vaiko molempia? itse veikkaan jälkimmäistä. |
Luulet vain.
quote: Joo. Ehkä tulen ircciin joskus. Kait. Kun jaksan sen laittaa koneelle. Tänään sitä ajattelin. Eikä oikeastaan nytkään olisi aikaa koneella vetkutella. Tenttejä tulossa mukavasti lähiviikkoina. Mm. kolme kieltä. Lukemismotivaatiokin on niin saatanan korkealla. |
Ei sinun tarvitse siellä jutella. Riittäisi vain, kun tulisit sinne. Sitten vain teeskentelisit aktiivista käyttäjää, kun lukumateriaalia aina vaihtaessasi mutisisit jotain epäselviä onelinereita.
quote: C3C on hyvä , ei sen hankkiminenkaan pahasta ole. |
Päätellen sen "features" -listauksesta pitäisin sitä siedettävänä, jos se olisi ilmaiseksi jaossa.
quote: Civ4 announced! YEAH! sanon ma. |
Ja phah, sanon minä. Ei näitä nykyisiä PC-pelejä enää jaksa vääntää, konsolimainen grafiikkaan painottunut, arcademainen massoille suunnattu pelityyppi, jonka suorittaminen ei paljoa päätä vaivaa, on tuntunut ottaneen vallan kaikista uusista suuren budjetin peleistä. Ilmeisesti tapaiseni kohdeyleisö kattaa nykyään liian pienen osan markkinoista, kun Suuret Massat ovat alkaneet rilluttelemaan videopelien kanssa. Alpha Centaurin jälkeen ei äkkiseltään ajatellen ole ilmestynyt yhtään peliä, joka olisi herättänyt tosissaan mielenkiintoni. Olen pyöritellyt viime aikoina oikeastaan vain yli viisi vuotta vanhoja pelejä, joita pidän aidosti (ei siis suhteutettuna pelikehitykseen tai muuta vastaavaa) parempina kuin niitä, joiden markkinointia olen lähikuukausina saanut vastaanottaa median kautta.
quote: Eilenkin kertoilin Mariuksesta. Ette voi sanoa etteikö elämänne olisi parempaa nyt kun tiedätte Mariuksesta. |
quote: Andemagne, tällaista löytyy lokeista: (päläpälä) |
Hienoa, Stefanos! Juuri tälläistä puhetta me kaipaamme! Tule uudestaan IRC:hen! Kaipaan hauskoja kaskujasi!
Last edited by VJ on 11-12-2003 at 05:01
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:30. Apolyton Time is 00:30. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: