|
|  |
 |
|  |
 |
|
Urkki
|
|
mmoh.
quote: Rasbelin sanoi näin: LandGrabber seems to be the unofficial boss, but on the other hand he hasn't been appointed that role. |
Sen verran korjaisin, että se nimenomaan valittiin. Ja muutenkin Erinomaista työätä. Kiitos Rasbe. Niin, oikeassahan sinä olit, muutamissa asioissa, mutta kyllä tyyli olis voinut olla rauhallisempi...Ja toki niitä asioita on aikaisemminkin ehdotettu, peeärrää ja muuta, mutta tilanne nyt vaan oli/on että aika ei riitä...ja LG:n vastaveto oli ihan yhtä turha/typerä => paskapäitä molemmat 
mutta jooh, eiköhän tämä asia ole loppuun käsitelty minun osaltani, luulisin.
mitäs muuta? ai niin lahjat: pari sukkia ja pullo rommia.
ja se vielä että olen jälleen vuoden verran ikälopumpi.
ai niin, muutin
semmosta
muutto
#korvaa tämä asialla, joka ei ole hyvä#
ps. varmaan pisin postini _ikinä_
|
|
|  |
 |
|
Urkki
|
|
Tässä vaiheessa olis varmaan hyvä aloittaa keskustelu seuraavan threadin nimestä, ettei nimeksi tule jonkun kommarihipin kappaleen sanat.
joten ehdotuksia?
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
laurentius
|
 |
Helsinki, Finland
Jun 2001 time: 07:18
|
|
" Miksi lavrentius on niin ruskea?"
Olin Mingapulcossa aurinkoa ottamassa sen jälkeen kun kävimme Mingin kanssa pienen ns. keskustelun hänen poistettua viestini jossa kommentoin tietyn viimeaikaisiin tapahtumiin liittyneen viestiketjun moderointia. Perinteiseen herrasmiestyyliin ensin hän haistatteli minulle jonka jälkeen minä haistattelin hänelle. Sain viikon voucherin Las Palsmas Del Ming- hotelliin, josta lähetin hänelle uudenvuodenkortin. Unohduin kirkkaansinisen meren äärelle vähän pidemmäksikin aikaa ja noin puoli kolmen aikaan viime yönä check-innistä päästyäni kysyin Mingiltä oliko se sittenkin tuplaviski. Ming naurahti ja sanoi biffanneensa lisäaikaa sen jälkeen kun oli huomannut miten hyvin viihdyin auringossa. Kiitin ja lupasin pitää yhteyttä.
Lomalla ehti pohtia montaa asiaa. Yksi kysymys johon en ole vieläkään löytänyt varmaa vastausta on: Mikä on sen biisin nimi joka kuuluu J.S Bach Cathedral- Ihmevideon taustalla CivKakkosessa? Onko se osa Matteus Passiosta, vai jokin muu?
Last edited by laurentius on 11-01-2005 at 17:38
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:18. Apolyton Time is 00:18. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: