|
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:14
|
|
Ehdottomasti hakkapeliitta! Siitä ovat ulkolaiset voineet kuullakin, ja jos muistan oikein ei keskiajan paikkeille ole paljolti erikoisyksiköitä (?).
Minkäslainen epuli se sellainen hakkapeliitta olikaan?
EDIT: Löysin etsiskellessäni aika mielenkiintoisen sivun. Alternate history...
http://www.sci.fi/~skywolf/Reich/Suomi/suomi.html
Last edited by Kassiopeia on 13-10-2001 at 00:50
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:14
|
|
Maaginen onnentunne, sellainen se valtasi minut kun Ghostbustersin katsoin (elämäni toista kertaa).
Psykologia, siitä on vähän paha sanoa. Meillä oli senniminen opettaja kuin Pekka Järviluoma, joka kuulosti siltä kuin olisi vähintään muutaman vuoden ajan harjoitellut saadakseen äänensä kuulostamaan Puhemies Yangilta... muistattehan, "It is every citizen's final duty to go into the tanks and
become one with all the people" - ja kun se kuulostaa niin todelta, niin vastaansanomattomalta häneltä. No, Pekka the psychologist ei ihan siihen tasoon asti ole päässytkään, vaan hänen äänensä kuulostaa muuten vain melkoisen pehmeältä. Ja pehmeältä vaikutti mies muutenkin. Itse asiassa minä odotin koko kurssin ajan että "nyt, nyt se paljastuu millainen sadisti se on miehiään!", ja vaikka kokeiden palaustustunnilla (ää, en minä tiedä mitkä sanat pitää kirjoittaa yhteen!) tuntuikin vähän siltä että arvostelu oli hieman alakanttiin, korjautui se taas todelliselle tasolleen ( ) todistuksessa. Mutta niin, pehmeä oli mies, pehmeä käytökseltään, sanoi monesti "ää" ja "väärinkäsitys".
Pitääpi kokeilla tuota hakkapeliitan etsintää, jos onnistuisi...
P.S. HBD Jaacko! 
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:14. Apolyton Time is 00:14. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: