|
|  |
 |
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:14
|
|
Itsenäisyyspäivänähän tullaan juhlimaan Suomithreadilla, eikö näin vain? Vaikka jalkovälini ja kainaloideni iho onkin tulehtunut ja märkii ja verenmyrkytys ei ole kaukana niin pärjäilen nyt kuitenkin ihan patriotismin voimalla nämä parit päivät.
Patriotismista puheenollen, tässäpä ihan piruuttaan kopioitu Siianlinjasta (paikallislehden, muistattehan siis että olen pohjanmaalaenen, puhelinlinja yleisölle) yksi juttu:
Mullin mallin
Maailmanmeno on ollut täysin mullin mallin, varsinkin USA:n center-iskun jälkeen. Bin Laden pisti USA:laisten puntit tutajamaan ympäri maailmaa. Rahalla saa ja muulilla pääsee.
Nyt nämä amerikaanot tempun tekivät, kun alkoivat kloonata ihmisalkioita. Maanantaina 26.11 aamutelevisiossa näyttivät filminpätkän odottavan naisen kohdusta. Katsoin, että ei kai vain Bin Laden ole tilannut koemielessä pikku Ladenin... Olin näkevinäni myös, että sikiöllä oli galasnikov (kyllä, näin se oli kirjoitettu, mutta se kyllä on toimittajan vika) pienen pienessä kädessä... Jos näin on, amerikaanot ovat hätää taas kärsimässä...
V-M Nokkoudenmäki
Tämän luettuani mielessäni on vain yksi järkevä asia: Ei kännisiä ihmisiä kestä selvinpäin. Hän vaikutti aika känniseltä, joten kai pitää opetella juomaan alkoholia...
|
|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:14
|
|

Minullakin on luettavissa täällä tämä paikallislehti, mutta sen yleisönosasto tuppaa olemaan täynnä politiikkaa (Demarisellaista). Krooh.
Viime lehti oli kuitenkin aika kiintoisa (sekä humoristisesti että ihan oikeasti). Nimimerkki Teini 87 (Miten kukaan voi olettaa tulevansa vakavasti otetuksi, jos laittaa syntymävuotensa nimimerkkiinsä? _kuka_?) valittaa rasismista. Toinen (nuori siis)oikealla nimellään jankkaa siitä kuinka nuoria syytetään huonoista tavoista jne.
Mutta. Kävipä päivänä muutamana (tästä tulee pitkä, osaan jo sanoa sen nyt) että koulumme (yläaste ja lukio samassa rakennuksessa) aamunavauksen järjesti kommunismista, kristinuskon vieroksumisesta ja rupisammakon palvontaan perustuvasta mystisestä kultista tunnetuksi tullut poikaporukka. Jutun idea oli se, että oli "tilanne", jossa joku muka lukitsi itsensä aamunavauskoppiin (tai mikä liekään se nimeltään) ja soitti kristillistä gospelia nurinperin. Ja tästä seurasi muka se, että kappaleesta tuli ilmi jokin suorastaan saatanallinen viesti. IMO loistavaa!
Annas olla. Lukion rehtori, syystä josta en ole tarkalleen selvillä, katsoi touhun pahaksi ja pahoitteli (!) parin päivän jälkeen ja selitti että suvaitsemattomuutta muita uskontoja kohtaan ei haluta (ei suvaita, vai? paradoksi sanon minä).
Tuloksena oli että em. poikaporukka sai porttikiellon aamunavauskoppiin; siis ei enää aamunavauksia heille. Sittenpä viime paikallislehdessä oli yleisönosastokirjoitus nimimerkillä "Iloinen lukiolainen". Siinä tartuttiin sarkasmin keinoin, tietty, edellämainittuun tapahtumasarjaan, ja sitten oli tällaista tekstiä:
quote:
...ja "kiusatutkin" ovat vain pahatahtoisuuttaan koulun ilmapiiriä pilaavia häiritsijöitä, eihän meidän iloisessa lukiossamme kiusaajia ole lainkaan... |
ja
quote:
...ja suositut, trendikkäät vegaani - ja muut vaihtoehtoruokailijat saavat ruoan kannettuna pöytään, kun taasen ruoka-allergiaa sairastavat joutuvat tuomaan monta kertaa todistamaan terveydentilastaan nipun lääkärintodistuksia...
|
Sitä rataa. Jos jaksoit lukea loppuun asti, niin sanonpa että oli silti kavereilla asennetta.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
|
|
Oi Suomi maamme, synnyinmaa, soi sana kultainen.
Ei laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa.
quote: Originally posted by Patriqvium
kassiopeia, koulussani on muuten ryhmittymä joka on keskittynyt kommunismiin, ties-minkä-uskonnon kannatukseen ja Iku-Turson palvontaan. Ihan totta. |
Pelottaa. Niitä on kaikkialla. 
Näillä kavereilla (Mäntässä siis) on tosin aavistuksen verran mielikuvitusta, Iku-Tursohan on vanha keksintö. Nämä taasen palvovat rupisammakko "Valpuria", joka on luonut maailman viisi vuotta sitten. Me luulemme että maailma on ollut sitä ennen olemassa, mutta se johtuu siitä että Valpuri on luonut muistot kalloihimme.
Että sillävissiin.
quote:
Yo!
Mix kaikki sanoo ett MicMäcin housuja käyttävät on tyhmii? Mä käytän MicMäcin housui ja kuuntelen hiphoppii ja tanssin breikdänssii joka päivä ja kaikki tulee aina haukkuun siitä! Ja sit vielä sulle Kukkaruukku-85, ett mäkin annan meidä kukkaruukuille nimii ja niill on perheit ja lapsii ja kaikkee! Lopuks tahtosin sanoo ett Eminem rulaa!!! Ottakaa kantaa!!!!
Gangsta-88
|
Suomen Tasavallan herra presidentti vuonna 2044.
Tämä on karmeaa. Aiemmin -88 syntyneet olivat natiaisia, nyt ne ovat jo yläasteella samaan aikaan. Ja vaikka ikäeroa on vain muutama vuosi, silti tuntuu siltä että seiskaluokkalaiset olivat yleensäkin paljon sopuisampaa ja puhdassuisempaa kansaa kuin silloin kun itse oli seiskalla. Taitaa alkaa ikä painamaan.
Inspiraation lähde:
Sachmo71 (ei suomalaisia) postasi tämän joskus kauan sitten.
quote: I weep for the future.
President: sup?
Congress: nutin.
President: cool.
Congress: .....yeah
President: So can I, like, bomb these dudes?
Congress: coo
President: they like attacked us, or somthin
Congress: yaeah
President: Can I like, nuke em?
Congress: got any smokes?
President: nah
Congress: yeah, nuke em, whatever the f*** that is. I dont care.
President: yeah I hate my dad
Congress: me 2
Armageddon. I'm SO glad these people are going to take care of me when I'm old. |
Bravo!
|
|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
|
|
Kyllähän aina niitä laulunsanoja voi esitellä. Samalla olkoot tämä todella helppo lauluntunnistuskisailu. Sensuroin pari kohtaa tehtävän vaikeuttamiseksi. 
-----------
Silmämme avataan ja suljetaan
Me maailman pyörällä kuljetaan
Ylöspäin ja alas ja ympäri hei
Maailman pyöräni vei
Elämäni oli tylsää niin
Sitä tylsyyttä katselin silmät kii
Silmäni avasin ja maailman näin
Maailmaani katsomaan jäin
On sensuroitu, kauan on aikaa on siis
Siitä kun viimeksi ylöspäin pyörähdin pyörassä näin
Täällä metrossa maailman lauluja kirjoitan,