Apolyton Archive  |  Preserved copy of the Apolyton Civilization Site and its forums as they stood in September 2005. Read-only; nothing here can be posted to or replied to.  |  Forum index |  About this archive |  The 1998–2001 UBB forums
Today on Apolyton WARDELL INTERVIEW PROMO A.C.S. HISTORY CHAPTER 4 GET CIV4 /w FREE PLUS! A.C.S. PHOTO GALLERY GET A.O.M. V1.1
Apolyton Civilization Forums
main| civ2| civ3| civ4| smac| ctp2| ron| moo3| galciv| galciv2| alt| about|
ApolytonPLUS | register | search | faq | new posts | pm (-/-) | upload | members
hall of fame new! | civgroups | civgroups news | interviews | the column | radio | chat | directory | news | store | PLUS
Apolyton Civilization Forums : Powered by vBulletin version 2.0.3 Apolyton Civilization Forums > Miscellaneous > Archive > Off-Topic-Archive > Suomalaisten nimenhuuto!
Show a Printable Version | Email This Page to Someone! | Receive updates to this thread | Report this to Apolyton news!

bottom of page

Author
Thread   
Pages (29): [ <<   19   20   21   22   23   24   25     >> ]
< Last Thread     Next Thread > Post New Thread     Post A Reply
Kassiopeia is offline Kassiopeia
Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
time: 07:14
  Old Post 08-11-2001 15:14 Visit Kassiopeia's homepage!
Edit/Delete Message Reply w/Quote
#631 Report this post to a moderator
Support Apolyton, pre-order Civilization IV

Niinpä niin, Damon. Niinpä niin.
Huomasin tässä että oikeastaan Kummeli on lahjoittanut kulttuurillemme enemmän kuin arvaisikaan.

"Kyllä Stefa hoitaa!"
"Tämä ei ole hyvä, tämä on paras. Mutta se maksaa."
"Catch-a-fish!"
"Jos vihollinen kaikesta huolimatta tekee kassin, Läski-Salonen vaihdetaan luukulle."
"Kyllä lähtee!" (Lue: "Kylä lähtee!!!")

Lista on loputon. Pahus vain kun ovat Ilveksen miehiä kaikki. Hyi hyi.

Juize is offline Juize
Settler
If u wonder why I'm settler, that's cause im just in OT.
Sep 2001
  Old Post 08-11-2001 20:22
#632 Report this post to a moderator
Inflate your Upload Space

quote:
Originally posted by Aivo½so
Heiligtumsschändung!

Mitä helvettiä???
Pitäisikö minun tietää mitä tuo tarkoittaa?

Demon Allbran is offline Demon Allbran
Warlord
turku.fi
Jan 1970
  Old Post 08-11-2001 20:43
#633 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Galactic Civilizations

quote:
Originally posted by Juize

Mitä helvettiä???
Pitäisikö minun tietää mitä tuo tarkoittaa?

Ainakaan minä en ymmärrä sanaa, joten se ei voi kuulua yleissivistykseen.

quote:
Originally posted by kassiopeia

Pahus vain kun ovat Ilveksen miehiä kaikki. Hyi hyi.

Ipa 4eva, maan!

Patriqvium is offline Patriqvium
Prince
Hysteria Arctica
Dec 1999
  Old Post 09-11-2001 23:51 Visit Patriqvium's homepage!
#634 Report this post to a moderator
Support Apolyton buy from Amazon

Tämä saamarin Civ3 on muuten yhä pirun addiktiivinen. Minulle se tuli jo viikon alussa, te voitte mennä hakemaan oman kappaleenne Helsinginin PCSS:stä tai Dosesta. Kyllä, niitä saa sieltä. Mars kauppaan.

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 10-11-2001 17:19 Visit Kassiopeia's homepage!
#635 Report this post to a moderator
Avatar Enlargement: We've got the solution

quote:
Originally posted by Demon Allbran
Ainakaan minä en ymmärrä sanaa, joten se ei voi kuulua yleissivistykseen.

Pyhäinhäväistys. Döh.

quote:
Ipa 4eva, maan!

Örrr, Patriq kerrohan miten se pyörii systeemilläsi (ja millainen se systeemisi on)? Pyörisikö inhimillisesti ilman 3D-korttia, 64 Mt:n ram:illa ja 350 prosulla? Vai onko pakko lopultakin päivittää?

PS. Älkää naurako. Ainakaan liikaa. Tämä matolaatikko on ostettu vuonna 1998, ja on vieläkin samassa kokoonpanossa.

Prince
Hysteria Arctica
Dec 1999
  Old Post 11-11-2001 12:29 Visit Patriqvium's homepage!
#636 Report this post to a moderator
Full PM-box? Change here!

Kassiopeia

Kone on 500 Mhz Pentium III @ 550 Mhz, 192 Mt sentraalimuistia, wanha Voodoo3 sekä 17" näyttö. Ja hyvin pyörii, vaikka koko pangaea-manner on täynnä. Pitää vielä koittaa kakkoskoneella, joka on muuten täsmälleen samanlainen kuin sinun... (pientä kellotusta lukuun ottamatta)

Prince
Hysteria Arctica
Dec 1999
  Old Post 11-11-2001 12:34 Visit Patriqvium's homepage!
#637 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Galactic Civilizations

Ups, väärä threadi.

Ari Rahikkala is offline Ari Rahikkala
King
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999
  Old Post 11-11-2001 13:12 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#638 Report this post to a moderator

Heii, kaikki kertovat taas omista tietokoneistaan.

500 Mhz AMD K6-2
64+256 M keskusmuisti
15 " (minkä heveletin takia näyttöjen koko mitataan tuumissa?) näyttöruutu
SB16 (luultavasti maailmassa on enemmän SBkuustoistasia kuin MacDonaldseja...)
Ati Mach64 (oik. jokin muu ati, machkuusnepana sen kaikki ymmärtävät paitsi Windows ME joka ei suostu sitä ymmärtämään laisinkaan)
Jonkinnopeuksinen tavallinen CD-rom-asema ja levykeasema
4 G + 10 G kovalevyt, partitioitu niin rankasti etten enää muista kuinka monessa osassa ovat...
Lucentin 56k winmodeemi, toimii onneksi Linuxinkin puolelta oikeilla ajureilla... harmi vain, ettei talossa ole puhelinyhteyksiä

Käyttöjärjestelmä taas on aivan oma tarinansa. Nimittäin. Minullahan on aika pitkään ollut ekslusiivisesti käytössä Debian Linux, Stable 2.2.19rev3 (tai miten lie se kirjoitettaisiinkaan oikein, kyllä asian osaavat tuosta näkevät kaiken tarvitsemansa), mutta kun siinä on eräs vika. SVGAlib ei pyöri, tai ainakaan minä en ole saanut sitä pyörimään, ATI:n mach64-näyttökortilla. X pyörii. Harmi vain että X kaatuilee enemmän kuin Windows Netscapella, mikä on siis aivan tarpeeksi kotikäyttäjälle. Sitäpaitsi X, tai sitten Dosemu, en jaksa arvella kumpi, ottaa näppäimistön niin hauskasti haltuunsa että konetta ei saa muuten kuin kirveellä tai reset-nappulalla takaisin pyörimään. Tai kyllähän sen saisi pyörimään jos olisi lisäterminaali mutta kun sellaisia ei oikein meillä "kotikäyttäjillä" ole.

Niinpä, kun olen liian laiska etsiäkseni tiedon siitä mitkä kaikki kirjastot kautta muut systeemit pitää hankkia jotta saa käännettyä kernelin jossa olisi maaginen sysrq-näppäin (i.e. menee läpi aina, voi tappaa mitä prosesseja vain huvittaa, syncata, unmountata, rebootata jne vaikka kuinka olisi Dosemu tai X ottanut näppäimistön haltuunsa) sekä koska veljet painostivat niin minä ajattelin asentaa Windowsin takaisin. Dualbootiksi. "Lainasin" Windows ME:n rompun, partitioin vähäsen lisää saadakseni sille tilaa, tuhosin siinä sivussa Linuxin /var-hakemiston saaden asiat melko taitavan pyörimättömään kuntoon ja lähdin asentamaan. Kolmannella uudelleenkäynnistämisellä sen asentamisen aikana aloin vähitellen muistamaan miksi olin alunperin siirtynytkään Linuxille. Sitten kun kävi ilmi että Windows ei suostu millään tajuamaan näyttökorttiani, tajusin miksi olin vannonut etten koskaan palaa takaisin (minähän pidän valani aika harvoin vaikka tiedänkin että se on epäterveellistä). Nyt siis tietokoneeni on sellaisessa hauskan frigidissä tilassa että Linux kaatuu käynnistymisvaiheessa koska se koettaa etsiä /var-ista jotain mitä siellä ei ole ja Windows taas ei suostu menemään pitemmälle kuin 640x480x16 väriä-tilaan koska se ei tajua näyttökorttiani.

Ihan vaan tiedoksenne, uskoisin että seuraava asia minkä teen on joko tietokoneen vieminen kaatopaikalle tai sitten... Niin, voisihan sitä katsoa saako extkolmosen pyörimään Linuxissa, ja sehän on hauskaa tutkia ne kaikki systeemit jotta saa kernelin käännettyä, ja midi-tuenkin minä varmaan saan häkkäiltyä toimimaan, ja, ja, ja, sittenhän voi kokeilla miltä maistuu Debian testing...

(juu kyllä. Nykyisin käytän tietokonettani enemmän "värkkäämiseen" kuin pelaamiseen. Se on eräänlainen harrikka.)

Minkä hevletin takia minun viesteissä täällä ei ole enää järjen häivääkään?

Warlord
turku.fi
Jan 1970
  Old Post 11-11-2001 14:13
#639 Report this post to a moderator
Suffering from ads?

Määki, määki!

Mullon 700 MHz:n Duroni, 256 mekaa muistia, 45 kikaa kovalevyä, 19 tuumaa näyttöä ja kolmiulotteisuutta jonkin verran, en minä tiedä paljonko.

Paree olis riittää Civariin.

Stefu is offline Stefu
Emperor
CLOWNS WIT DA DOWNS 4 LIFE YO!
Jan 1970
  Old Post 11-11-2001 15:16 Visit Stefu's homepage!
#640 Report this post to a moderator
Support Apolyton buy from Amazon

Mikäs sviddun Muropaketti tästä on tullut?

Warlord
turku.fi
Jan 1970
  Old Post 11-11-2001 16:07
#641 Report this post to a moderator

No hei, Muropakettihan on tällä hetkellä poissa toiminnasta, ehkä tämä on sitten jonkinlainen korvike.

Stefu is offline Stefu
Emperor
CLOWNS WIT DA DOWNS 4 LIFE YO!
Jan 1970
  Old Post 11-11-2001 17:00 Visit Stefu's homepage!
#642 Report this post to a moderator
Increase the size of your Attachments

Satans teknonörtit.

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 11-11-2001 18:22 Visit Kassiopeia's homepage!
#643 Report this post to a moderator
Suffering from ads?

Kääk! En ihan tätä jahdannut. Halusin vaan kysyä, että ovatko huhut tökkimisestä jne. kohdallaan.
BTW, jos kaikki muut aiheet unohtuvat, aletaan keskustella tietokoneista, siispä tämä kertonee tilanteesta jotain.

King
Oct 1999
  Old Post 11-11-2001 20:50 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#644 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Call to Power 2

Sitäpaitsi minä en ole koskaan postittanut Muropaketille, kirjoitin tuon vain koska, öhh, olin sellaisessa mielentilassa että sen kirjoittaminen tuntui juuri sillä hetkellä hyvältä.

Onpahan ainakin enemmän keskusmuistia kuin Eerolla .

Tökkimisestä viis... Minä kun en saanut Wintoosaa enää toimimaan niin en nähtävästi tule tässä lähimmän parin vuoden aikana näkemään Civkolmosesta muuta kuin vilauksia enkä koskaan oman koneen ruudulla. Että olkaapa herrat hyviä ja repikää siitä.

Warlord
turku.fi
Jan 1970
  Old Post 11-11-2001 21:34
#645 Report this post to a moderator

quote:
Originally posted by LightEning
Sitäpaitsi minä en ole koskaan postittanut Muropaketille, kirjoitin tuon vain koska, öhh, olin sellaisessa mielentilassa että sen kirjoittaminen tuntui juuri sillä hetkellä hyvältä.

Onpahan ainakin enemmän keskusmuistia kuin Eerolla .

Tökkimisestä viis... Minä kun en saanut Wintoosaa enää toimimaan niin en nähtävästi tule tässä lähimmän parin vuoden aikana näkemään Civkolmosesta muuta kuin vilauksia enkä koskaan oman koneen ruudulla. Että olkaapa herrat hyviä ja repikää siitä.

Mä olen lähettänyt Muropakettiin kaiketi kolme viestiä, joista viimeisimmän eilen (YaBB-ongelmiin liittyen).

Niin, muistia tässä ekana varmaan pitäis lähteä päivittelemään... Nyt sitä on kai 2x128, onnistuiskohan joku 128+256-järjestely? Minä mitään ymmärrä.

Nyt vasta luin edellisen viestisi kokonaan (pitkät viestit jää multa aina/useimmiten väliin ), aika pahalta kuulostaapi. Mutta entäs jos saisit jonkun oikein kunnon nörtin avuksi? Vaikkapa ATK-tohtorin.

King
Oct 1999
  Old Post 11-11-2001 21:58 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#646 Report this post to a moderator
Get a bigger avatar today!

Niin, voisi ehkä serkun kutsua apuun (kaapeli). Paitsi että luulisin että taidan vain uskoa hyvällä ja heittää sen MS Losedowsin huit hemmettiin jo ennen sitä.

Se että onnistuuko 128*2+256 riippuu, kuule, ihan emolevystä. Pitää vain tietää että mitä tyyppiä ne muistit ovat (DIMM, RAMBUS, mikä hemmetti lie en tiedä) ja tietää että onko muistipaikkoja. Siispä, meillä kun oli ennen 64 ja ostettiin jonkin aikaa sitten 256, niin on kolmesta paikasta vielä yksi jäljellä. Jos Toosa olisi suostunut toimimaan niin olisin kait päättänyt ostaa vielä yhden kaksviiskuutosen muistipalikan. Linuxi ei sellaista pahemmin tarvitse, kuusikymmentäneljälläkään ei tarvinnut swappailla . Osaisi vain tehdä RAM-asemia kunnolla niin olisi siitä muistista jotain hyötyäkin...

Nyt vain odotellaan kämpälle pääsemistä ja sen koneen kimppuun ryhtymistä... Muistaisi että minne se lista tarpeista on piilotettu, minä sitä aiemminkin etsin enkä löytänyt vaikka muistin että olen sen joskus läpi lukenut. Jos joku teistä osaa käyttää Linuxia paremmin kuin minä niin voisi kertoa että miten etsitään vaikkapa jonkin hakemiston kaikista tiedostoista jotain merkkijonoa ja katsotaan että mistä tiedostosta se on. Tai ei oikeastaan tarvitse. Voihan ne catata yhteen ja katella Emacsilla.

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 12-11-2001 19:13 Visit Kassiopeia's homepage!
#647 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Call to Power 2

LightEningin gigapitkästä viestistä meni ohitse noin, sanoisinko, 90 prosenttia. Lyhyemmästä minun hilseeni ylitti kauniilla triplavoltilla noin puolet.

Minun nuhikseni pahin ongelma on äänikortin puute, tai ei oikeastaan puute vaan se että kun viimeksi asensin Windowsin uudelleen, kortin ajurit katosivat eikä niitä sen koommin nähty. Internetin ajurit eivät tunnu auttavan, eikä IRQ-DMA -sekoilut auta ollenkaan.
Toinen ongelma on se, että kaikki komponentint on integroitu. Toisin sanoen, se ATI Rage Pro 4 megalla lähtee irti vain sillä pahamaineisella kirveellä jos silläkään.
Koetimme asentaa kaverin vanhaa Voodoota sisään, mutta Winkka ei sulattanut sitä.
Em. syistä johtuen olen suunnitellut dumppaavani lootani ja hommaavani sisukset CD-asemaa ja levykeasemaa lukuunottamatta suoraan Vilppulan kaatopaikalle. Näytön jätän, minun on kaksi tuumaa pitempi kuin LightEningin (pun intended, jos joku ei sitä poiminut), samaten uuden ISDN-sovittimen. Hiiri on state-of-the-art, ja se onkin ainoa toimiva komponentti järjestelmässäni (koputtaa puuta).

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 14-11-2001 02:34 Visit Kassiopeia's homepage!
#648 Report this post to a moderator
Browse Apolyton AD-FREE

Oli syyskuu, läpi repaleisen lokakuun, kaipuun kaljakori kilisee...
Yli taivaan, ikävistä ikävin, maarraskuuu...

King
Oct 1999
  Old Post 14-11-2001 15:24 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#649 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Civilization: The Boardgame

Se on kylläkin "ohi syyskuun" eikä "oli syyskuu". Tai jos ei ole niin minä lyön Heikki Saloa.

Ja niin olkinainen tanssii
navetan katolla
sylissä vaatteet riekaleina
ja pää kainalossa

Olkinainen, olkinainen
nauraa ja huhuilee
ja paidanhelman alta pilkottaa
musta kieli viikatteen

Warlord
turku.fi
Jan 1970
  Old Post 14-11-2001 15:51
#650 Report this post to a moderator
Increase the size of your Attachments

Jost uh huh -linjalle lähdetään, niin...

Well, it's a scam, it's a royal kind of wham-bam figure
It's abrieved in the sense of being up-john and senseless
It's a see-saw sickness, it's a snake-bite, low-chant jive
on the century's crime

King
Oct 1999
  Old Post 14-11-2001 17:25 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#651 Report this post to a moderator
Support Apolyton

Minä en ole synkkämielinen mies
mutta minua pelottaa
kun männynneulaset kirkuu
ja maisema huohottaa

kun jalanjälkiin kasvaa
koiran hampaita
voi luoja kuinka se mua pelottaa

kuin pitkät harmaat hiukset - [kitara!]
- sade heilahtaa
pimeydestä ruutuikkunaan

King
Oct 1999
  Old Post 14-11-2001 17:38 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#652 Report this post to a moderator
Put an end to popups!

Tulikin muuten mieleeni että minunhan pitää jatkaa näiden ranttien kirjoittelemista tietokoneestani...

Katsokaas, kävi ilmi että kun asensin Debianin uudestaan niin että se meni muuten tyhjään mutta /var-hakemisto meni entisen /var-hakemiston tilalle, niin systeemit toimivat. Melkein. Ongelmaksi vain tuli se, että Debiani unohti kaikki siihen asennetut paketit. Toisin sanoen se luuli ettei koneeseeni ollut asennettuna muuta kuin systeemin aivan perusosat. Kokeilin jos osaisin saada systeemit toimimaan vain asentamalla kaikki paketit uudestaan, ei toiminut. Niinpä asensin Linuxin uudestaan aivan kokonaan täysin, pitäen vain /home-hakemiston entisellään. Toimihan se. Home-hakemistossa on se mitä pitääkin, muualla on lähes se mitä pitääkin. Paitsi että hiiri ei toimi äXän puolella, äänistä en ole varma (MIDIhän ei toiminut kyllä ennenkään) ja jotkin systeemit tuntuvat vähän, öhh... erilaisilta. Mutta eiköhän nekin saada järjestykseen.

Onko kenelläkään muuten tietoa kaapelimodeemien (siis niiden jotka laitetaan kaapelitelevision kaapeliin) hankintahinnasta ja/tai käyttökustannuksista? Ouluun lokalisoitua? Linuxin puolella toimimisesta?

aaglo is offline aaglo
King
the contradiction is filled with holes...
Aug 2001
  Old Post 14-11-2001 17:38
#653 Report this post to a moderator
Got spare money?

Nyt loppuu hempeily !!!

Täällä ei lauluja lauleta. Ei edes kuiskita sanoituksia. Tai sitten joo...

Minäolenkylmäjakamalamies....

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 15-11-2001 00:21 Visit Kassiopeia's homepage!
#654 Report this post to a moderator
Remove this text

Tiedättekö mikä on typerää?
Minulla on tämä täysversio kaikkien aikojen pelistä, Grand Prix Managerista.
Pelasinpa sitä 1024x -resoluutiolla. Ruutujen välinen vaihto kestää kolmisen sekuntia
Vaihdan 640x resoluutiolle. Vaihdos alle sekunnin!
Ottaen huomioon että kyseessä on 96 -peli... Tekniikka on ihmeellistä. Yhteensopivaisuus jne.

Kun tänään lähden
otan mukaan mitä tarvitsen
taivaalta tähden
valitsen
ja sitä seurailen
kun tänään lähden
en taakse aio vilkaistakaan
taivaalta tähden valitsen
enkä sitä kiinni saa...

Hakkapeliitta is offline Hakkapeliitta
Chieftain
of the Dark Hole
Apr 2001
  Old Post 15-11-2001 01:35 Visit Hakkapeliitta's homepage!
#655 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Galactic Civilizations: Deluxe Edition

quote:
Originally posted by kassiopeia
Tiedättekö mikä on typerää?
Minulla on tämä täysversio kaikkien aikojen pelistä, Grand Prix Managerista.
Pelasinpa sitä 1024x -resoluutiolla. Ruutujen välinen vaihto kestää kolmisen sekuntia
Vaihdan 640x resoluutiolle. Vaihdos alle sekunnin!
Ottaen huomioon että kyseessä on 96 -peli... Tekniikka on ihmeellistä. Yhteensopivaisuus jne.

Pöh, tuo ei ole mitään typerää ole, ainakaan verrattuna siihen, että Civ3:n paketti on lokalisoitu. Perkeleet menivät vielä laittamaan peli-CD:n johonkin ihme paperikuoreen, eikä aitoon ja oikeaan muovikoteloon kuten asiaan kuuluisi! Miten julma maailma voi ollakaan?

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 15-11-2001 02:12 Visit Kassiopeia's homepage!
#656 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Civilization III: Complete

quote:
Originally posted by Hakkapeliitta
Pöh, tuo ei ole mitään typerää ole, ainakaan verrattuna siihen, että Civ3:n paketti on lokalisoitu. Perkeleet menivät vielä laittamaan peli-CD:n johonkin ihme paperikuoreen, eikä aitoon ja oikeaan muovikoteloon kuten asiaan kuuluisi! Miten julma maailma voi ollakaan?

Ei muovikoteloa? Ei keksipurnukkaa? Mihin on maailma mennyt!

aaglo is offline aaglo
King
the contradiction is filled with holes...
Aug 2001
  Old Post 15-11-2001 12:22
#657 Report this post to a moderator
Increase Your PM Length

Maailma on mennyt perse eellä puuhun...

Kertokaa nyt, hyvät toverit, onko se Civ3 mistään kotoisin? Kannattaako sijoittaa 4000 uuteen pc:hen, että saisi ostaa 260 markalla pelin jota voisi pelata ?

Jeje2 is offline Jeje2
Prince
Espoo, Finland
Apr 1999
  Old Post 15-11-2001 13:04
#658 Report this post to a moderator

quote:
Originally posted by aaglo
Maailma on mennyt perse eellä puuhun...

Kertokaa nyt, hyvät toverit, onko se Civ3 mistään kotoisin? Kannattaako sijoittaa 4000 uuteen pc:hen, että saisi ostaa 260 markalla pelin jota voisi pelata ?

EI!

Tai siis ei vielä.
Tällä hetkellä odottaisin mitä ensimmäinen patshi tuo mukanaan ennenkuin ostaisin uuden koneen. (Minä sain eilen tarpeekseni Civ3-pelistä, enkä vielä kaipaa sitä. Voisin SMAC:a pelata)

King
Oct 1999
  Old Post 15-11-2001 17:36 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#659 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Alpha Centauri

kass: Se on kylläkin "vaikken sitä kiinni saa" eikä "enkä sitä kiinni saa".

Ai että. On teillä aikaa kaikkeen, kun voitte Civiäkin pelata. Minulla menee kaiket päivät netteilyyn ja kävelemiseen.

Höh... unohdin sen kaikista tärkeimmän asian. Oli ököpäivä tänään. Oli hauskaa. Kurkku on vain hieman kipeänä laulamisesta...

Last edited by Ari Rahikkala on 15-11-2001 at 17:42

Aivo½so is offline Aivo½so
Prince
Finland
Sep 1999
  Old Post 15-11-2001 17:57
#660 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Alpha Centauri

LightEning, ököpäivä?

quote:
Sydämeni kylmempi kuin kylminkään talvi
Silmäni kuin kaksi lampea vihaa uhkuvaa
Sieluni mustempi kuin syvinkään kuilu
Käteni kuin kaksi miekkaa ihmislihaa raastavaa

Pages (29): [ <<   19   20   21   22   23   24   25     >> ]
< Last Thread     Next Thread > Post New Thread     Post A Reply
All times are GMT. The time now is 05:14.
Apolyton Time is 00:14.
    top of page
Rate This Thread:
archivepost
Forum Jump:
Forum Rules: