|
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:14
|
|
Fidu... Ei mene koulu hyvin, ei todellakaan mene hyvin. Matematiikka, kurssi numero kaksi oli täydellinen failure, välistäjäänyt, putoaja ja pudottaja, pershonen, pimeyden prinssin penis, kauheus.
Tässä viime todistukseni numerot:
Äidinkieli ja kirjallisuus... 9 (sama kuin viime vuonna, odotin kylläkin huonompaa sen perusteella että loppukoeaineesta (Tapola (äidinkielenopettajani) lynkkaisi minut tuosta sanasta) ei tullut oikein mitään (loppujen lopuksi Tapola sitten antoi siitä 85p johtuen syistä joita en oikein vieläkään tajua))
A1-kieli englanti ... 10 (hui kauhistus mikä yllätys... Tällä jaksolla olen pre-IB:läisten kanssa englannin kurssilla. Sooner on sellainen stand-up-koomikon ja opettajan välimuoto, ja se näkyy tunneilla...)
B1-kieli ruotsi ... 10 (en minä kylläkään vieläkään ruotsia osaa kuin ehkä seiskan antavaan arvosanaan, mutta kun opettajat ovat opettajia ja kieli on kieli vaikka ruskea olisikin)
Matematiikka pitkä ... 8 (mutta onhan keskiarvo vielä 9, ja olihan se englanniksi, ja olihan se opettaja sellainen joka ei ollut aikoinaan koulussa edes opiskellut englantia, ja olinhan minä ryhmässä joka melusi koko ajan ja oli liian suuri, ja etc etc...)
B3-kieli latina ... 10 (opettaja ei päästänyt pois kurssikokeesta ennen kuin kaikki vastaukset koelapussa olivat oikein)
Kuvaamataito ... 8 (en minä osaa piirtää, enkä tuolla jaksanut kieltänikään pahemmin käyttää. Kyllä tämä numero kuitenkin on parempi kuin mikä sen oikeasti pitäisi olla...)
Poissaoloja 0 (en enää muista olenko tästä jo kertonut, mutta yläasteella minulla oli sellainen luokkatoveri joka ei kertaakaan koko yläasteen aikana ollut ollut poissa tunnilta... Hän kun ei olisi uskaltanut kysyä keneltäkään läksyjä. Sai siitä sitten lopulta stipendin lähtiessään pois.)
Kenelläkään muulla kouluangstia jaettavana?
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:14
|
|
Jaa-a. Välitodistus oli sitä samaa vanhaa, mutta äidinkieli tippui kympistä yhdeksään. Syy oli puhtaasti se, että minulle sattui kardinaalimunaus aineessa, oikeinkirjoituskokeessa unohdin lainausmerkkien olemassaolon, ja... Niin.
Mutta kunhan päästään tutkielman kimppuun, niin täältä rytisee.
Matikka on ollut 9 jo kahden kurssin ajan, joten voisi sanoa että olen lievässä suossa sen kanssa. Mutta kun ei osaa lukea, ei. "Ala", ei "pituus". Prkele.
Muuten, kokeneet, vaikuttaako peruskoulun päästötodistukseen opettajan mielipiderukkaukset paljoakaan? Siis jos kurssien keskiarvo on siellä numeron n paremmalla puolella, mutta viimeiset kolme kurssia olivat piirun virran kehnompia. Siivittävätkö seiskan ja kasin meriittini minut voittoon?
|
|
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:14
|
|
Oi kunpa osaisinkin jotain viisasta, fiksua ja älykästä tänne postittaa, vaan kun en osaa. Enhän edes tiedä mitä kassiopeia tarkoittaa sanoessaan UU.
Vaan Stefu, tajuathan sinä että kun sivilisaatioita (niinkuin Suomi vielä kovin sivistynyt olisi, tai no, onhan se nyt enemmän kuin uuesaa) tehdään niin tarkoitus ei ole vain laittaa niiden abilityiksi sitä mitä ne aivan juuri viimeiseksi ovat onnistuneet tekemään, sitäpaitsi, eihän sitä tiedä minnekkä se Nokia siitä vielä lähtee kävelemään (täytyis kai nostaa veroja), joten ehkä paremmat abilityt olisivat: Militaristic (jatkosota, pohjanmaan puukkojunkkarit ja Lappi), ja siinä se.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Stefu
|
 |