|
|
Beammeuppy
|
|
quote: Originally posted by Paul
Die handleiding in pdf staat ook op de cd en zat dus ook bij de versie die ik heb neergeladen. |
Hoi Paul,
Hoe groot is dat allemaal? Er is trouwens ook een Nederlandse Civ site volgens de officiele Civ site. Zou je eea neer kunnen zetten!
|
|
|  |
 |
|
tuckson
|
|
Yo,
Iemand al iets gehoord over anderstalige versies die eraan zitten te komen? Ergens hier op deze site werd gebruld dat rond de lente er anderstalige versies komen. Zitten wij daar ook gezellig tussen en zou dat de moeite waard zijn?
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Grim Legacy
|
|
War Machine, Barbaric King, Relentless, Remorseless, Guiltless and Unclean!
Aug 2001 time: 06:15
|
|
quote: Originally posted by CyberShy
TIP TIP TIP: laad KaZaA neer. civ3 is erop te vinden. (zoek op Fraxis, een of andere idioot kan niet spellen)
Ik heb gisteren 130 MB geladen, dat 3 x uitgepakt, en toen was het ineens 525 MB
Nu ben ik constant aan het spelen.
Het is hetzelfde, maar toch anders. Ik moet er nog een beetje inkomen. Ik ben wel al verslaafd 
Maaruh, gewoon veel geduld hebben, en via Kazaa over 10 kanalen downloaden. Als je dan 's morgens wakker wordt is het binnen ! (ik had op een gegeven moment een kanaal met 35 kb / sec ! Toen was het in een uurtje gepiept)
succes jongens !
CS |
LOL. Mooi dat je het uiteindelijk hebt bemachtigd! Ik wilde net vanmiddag voor je aan de slag gaan -overigens *niet* voor een vergoeding! Dat is niet mijn stijl. 
Even goed nieuws, heren: Amazon heeft mijn LE gister verstuurd! Dus nix geen gedoe over LE niet buiten Amerika! Het komt er gewoon aan. 
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:15. Apolyton Time is 00:15. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: