|
|
Oligarf
|
|
Dus niemand weet eigenlijk nog iets, dat vind ik toch wel vervelend. Ik had Apolyton iets meer info verwacht. Zou Infogrames het zelf niet weten dan? Zouden die geen releasedata vrij kunnen geven?
'Markos, make those people at Infogrames give us a release dates list.'
|
|
|  |
 |
|
tuckson
|
|
quote: Originally posted by Oligarf
'Markos, make those people at Infogrames give us a release dates list.' |
Hihi, Denk je echt dat ie al die nederlandse berichten langsfietst om te checken of er ergens iets met zijn naam tussenhangt in een taal die hij nog begrijpt ook?
Over de release date, het lijkt zo'n beetje het best bewaarde geheim van het jaar te zijn. Op een site als Gamez.nl is er sinds begin augustus ook geen letter meer over geschreven.
Nu we trouwens toch in een fatsoenlijke taal bezig zijn, wist je dat er ook een preview in onze moerstaal rondzwerft op gamespot.nl?
Spannend nieuws hoef je er niet te zoeken, da's nog minder dan op Gamez.nl.
Ga je nou op Bruna.nl kijken, dan kun je Civ 3 gewoon bestellen, alsof het er al is??????????? Voor de aardigheid de prijs even bekijken:
Dat is dan fl 109,95 ex. bezorgkosten a.u.b.
Ik wil niet weten wat de LE dan nog gaat kosten.
De NL Store heeft Civ 3 voor fl 107,- in de lijst staan met een releasedatum van 16 november.
Nou staat die datum ook bij Test of Time genoemd, dus hoe betrouwbaar dat nou weer is???
Laat ik me er voorlopig maar op richten.
Groentes,
-----
aanvulling:
Sorry, de link naar NLStore doet niet wat ie moet doen. Zoek op de site effe naar Civilization, dan kom je er ook wel (wat verderop in de results lijst).
Last edited by tuckson on 29-10-2001 at 02:59
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
scientific civ
|
|
Alpha Centauri
Oct 2001 time: 06:15
|
|
quote: Originally posted by CyberShy
en koffie. loads loads loads of koffie ! |
heb ik ni eens nodig. heb na 5 jaar spelen was ik een paar maanden geleden weer verslaafd een civ2 emperor game bezig 24 uur en ik was ni eens moe. bij civ3 gaat 48 uur zeker wel lukke.
|
|
|  |
 |
|
Grim Legacy
|
|
War Machine, Barbaric King, Relentless, Remorseless, Guiltless and Unclean!
Aug 2001 time: 06:15
|
|
Bah ik ga echt niet zitten wachten op een lamme DVD box met nederlandse blaat erop.
Ik heb de LE al besteld bij Amazon... beter sturen ze die gewoon op of anders op zijn minst de normale Civ3 in een beschaafde doos.
Wat zeker is is dat ik hier niet die zielige PC winkeltjes af ga lopen. Het komt hier sowieso veels te laat... ik wed dat ik heel binnenkort wel 'iets' kan regelen op het wijde web. =]
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:15. Apolyton Time is 00:15. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: