|
|
Sir David
|
|
Westcoast of Sweden
Jan 1970 time: 05:17
|
|
quote: Originally posted by Demon Allbran
Røyksopp. |
Eple!
|
|
|  |
 |
|
Lars-E
|
|
Det heter badstu på norsk.
Enig med deg Aivo at finlandsvensk er tydelig. Norsk kommer vel på en god nr. 2 eller, så svensk, og helt til slutt dansk som jeg i likhet med svenskene synes er grøtete.
|
|
|  |
 |
|
Sir David
|
|
Westcoast of Sweden
|
|
hey monk, I am thinking of going over Denmark for a few days soon, mostly to by beer, but anyway.. Where should one go? Fredrikshavn is a boring place...
|
|
|  |
 |
|
Thue
|
|
Copenhagen, Denmark
Jan 1970 time: 06:17
|
|
quote: Originally posted by Sir David
hey monk, I am thinking of going over Denmark for a few days soon, mostly to by beer, but anyway.. Where should one go? Fredrikshavn is a boring place... |
Jeg boede i Frederikshavi 5 måneder da jeg var i søværnet; En kedelig men hyggelig by.
Edit: Translated to keep the thread in scandinavian.
Last edited by Thue on 09-02-2002 at 20:41
|
|
|  |
 |
|
Sir David
|
|
Westcoast of Sweden
|
|
quote: Originally posted by Thue
Jeg boede i Frederikshavi 5 måneder da jeg var i søværnet; En kedelig men hyggelig by.
Edit: Translated to keep the thread in scandinavian. |
Jo, militärbåtarna var de roligaste jag fann i den staden när jag var där senast... det och Stenas badhotell typ...
|
|
|  |
 |
|
Monk
|
|
I don't think we're in Brønshøj anymore
Jan 1970 time: 06:17
|
|
hey monk, I am thinking of going over Denmark for a few days soon, mostly to by beer, but anyway.. Where should one go? Fredrikshavn is a boring place...
Nordmændene tager mest til Aalborg, og byen er faktisk også okay... men siden du er svensker, og vist nok bor i Göteborg (?), så tag over broen til København... der er ikke noget, der slår København.
Hey Monk, jag tänkte väl närmast på Aalborg Akvavit
Et svensk produkt, ikke?
|
|
|  |
 |
|
Lars-E
|
|
Er det sant at svensker er upopulære i Danmark fordi de drikker seg fulle og lager bråk?
|
|
|  |
 |
|
Sir David
|
|
Westcoast of Sweden
|
|
quote: Originally posted by Monk
Nordmændene tager mest til Aalborg, og byen er faktisk også okay... men siden du er svensker, og vist nok bor i Göteborg (?), så tag over broen til København... der er ikke noget, der slår København.
|
Va?
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:17. Apolyton Time is 00:17. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: