|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:18
|
|
Ei kassi taida ehtiä kun se vain tulvailee tulvailun perään .
Siitä, että mitäpä ei tekisi tyttöystävän tähden - niin, mietipä sitä. Miltä vaikuttaa?
Selväuneskelu on kylläkin hauskaa, mutta tässä kuitenkin syitä miksen harjoita sitä:
1) Vaikka se olisikin minulle aivan hyvin mahdollista (on tapahtunut ainakin pari kertaa elämässä), se vaatisi harjoittelua. Harjoittelu vaatisi työtä. Työstä en pidä.
2) Sitäpaitsi, tähän harjoitteluun kuuluisi tärkeänä osana päiväkirjailu - aamuisin. En ole mikään kovin tasokas yökyöpeli (joskus harvoin menee myöhään, mutta siis todella harvoin) mutta tavallisen seitsemältä heräämisen jälkeen minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa kupata liian paljoa ennen kouluttautumaan lähtöä. Voisin tietenkin vaihtaa vuorokausirytmiä, mutta hei, onko se niin hienoa?
3) Kyse on muutenkin aika pitkälti eri asioistaÿf - itsehypnoosilla ei voi, ennen kuin osaa ruumiistairtautumistekniikat (ei, en osaa itse), tuottaa aistiharhoja kovinkaan helposti. Tai ainakaan minulla ei ole sellaisesta kokemusta. Selväuneskelulla taas ei saa karkotettua itsetunto-ongelmia (vaikkakin olette luultavasti huomanneet että en sellaisia omaakaan) tai uneliaisuutta. Eikä selväunesta heräämisestä, jos oikein muistan niistä parista satunnaisesta kerrastani, saa samanlaista mahtavaa tunnetta kuin itsehypnoosista.
4) Koetapa yhden ainoan välitunnin aikana nukahtaa, päästä REM-uneen, selväuneen, nauttiakin siitä jotenkin, ja tietää milloin on aika herätä. Sellaiseen riittää tavallisen ihmisen kontrolli ehkä parinkymmenen vuoden harjoittelun jälkeen, ellei hän satu jo valmiiksi olemaan zen-mestari.
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:18. Apolyton Time is 00:18. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: