|
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:21
|
|
Robert Anton Wilson aiheuttaa minun mielelleni ongelmia... ei kylläkään tällä hetkellä yhtä paljoa kuin Ikari Gendo...
Last edited by Ari Rahikkala on 07-09-2002 at 13:24
|
|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:21
|
|
Parta on jo aluillaan, tuollainen sopisikin minulle. Itse asiassa, Ikari-saman koko tyyli voisi sopia minulle, nyt täytyy vain toivoa että isän geenit tulevat murrosiän viime hetkillä peliin ja tummentavat karvoitusta aavistuksen verran, nyt kun se on ruskeahko, isällä taas musta.
Asentoa olen alkanut jo harjoitella. Kädet hiukan nenän alle, sormet limittäin, kyynärpäät pöydälle, silmälasit hiukan nenänvarren päälle jotta niiden 'yli' voi katsoa, mitäänsanomaton viekas ilme, ja vaatetukseksi punainen pitkäkauluksinen paita, musta takki, valkoiset hanskat, ja se on siinä. Eikä tarvitse olla edes identtinen, pienikin samannäköisyys olisi tarpeeksi.
|
|
|  |
 |
|
Anodyne
|
 |
Being perverse is bad.
Jan 2001 time: 07:21
|
|
LightE ja kumpp. -> Gabriel García Márquez, suosittelen ehdottomasti Sadan vuoden yksinäisyyttä aivan loistavana lukukokemuksena. Kuulin muuten tuon adjektiivi-jutun nyt ensimmäistä kertaa, en olekaan kiinnittänyt García Márquezta lukiessani siihen huomiota... tietenkin on mahdollisesta että ne on käännöksessä hävinnyt.
Hehee.
Perjantaina oli kivaa.
Melko normaalit bileet kokonaisuudessaan, mutta hauskaa kuitenkin.
Lauloimme varmaan kolme tuntia; päivän kappaleet olivat Varpunen jouluaamuna ja Alkoholin palamista ei voi nopeuttaa, jälkimmäinen omaani sävellys- ja sanoituskäsialaa. Ryhmäkylvyssä taasen kerran nelisteen lauloimme (Varpunen jouluaamuna, tietenkin) sekä vertailimme toistemme perseiden karvaisuusasteita. (akselilla "clean puppe"->"normaali"->"aivan tajuton karvaperse")
Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa / järven aalto jäätynyt talvipakkasessa Tiidiidii-diididii, tiidiidii-diididii, tididiidiidiididii, tididiididiidi...
Heheh. Uskomattoman koomista varmaan siinä tilanteessa. Aamulla meno jatkui vielä neljäntuulenlakin ja teippirullan kanssa.
Ja niin, kuulin myös hauskaa juttua Mäntän kaupungin ylimmän atk-toimihenkilön (!!!) pimahtamisesta Hemmo vietti lataamossa pari-kolme viikkoa, pimahtaneena Jeesukseen ja Mette Mannoseen.. Kerron koko jutun teille vielä tänään.
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:21. Apolyton Time is 00:21. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: