|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:21
|
|
Idiootit, tuo laji joka pitäisi lahdata sukupuuttoon...
Fysiikan tunnilla oli melko tylsää; jahkasimme samaa kymmenpotenssiasiaa joka oli jauhettu jo kertaalleen matematiikassa. Mitä sitten tein? Huomasin että wanhassa funktiolaskimessani on kätevä toiminto joka muuttaa annetun luvun heksadesimaalijärjestelmään. Siihen jossa on kirjaimet A - F.
Kolme varttia menikin kun räpläsin sillä ja löysin/päättelin kymmenjärjestelmän vastineet sellaisille 'luvuille' kuin ABBA, ACDC, CA551, CABBA1A, BADA55. Ja kaikki tutkimustulokset totta kai kirjoitettiin vihkoon ylös.
Vierustoveri vain pudisteli päätään ja hoki: "Voi helvetti sun kanssas".
Ai niin. Ja tuli postattua 2000. kerran ontopicille.
Last edited by Kassiopeia on 23-08-2002 at 16:05
|
|
|  |
 |
|
Pekka
|
 |
em seu burro dos pais!
Feb 2002 time: 07:21
|
|
Kassi, Noniin mitäs mä sanoin, pelkkää ajanhukkaa koko shaisse. Minä sentään miehekkäästi UNOHDIN ilmottautua perkele sille vitun avoimen appron kursseille. Ollu joka päivä mielessä kohta kuukauden ja mitä mies tekee... 'ai hitto,se oli eilen'!. Voin vaikka vannoa että ilmottautumista aikastettiin viikolla jossain vaiheessa. Mulla on vieläkin ihan selkee kuva päässä että se ois ens viikon alussa se ilmottautuminen, koska mulla on perverssi numeromuisti ja se ei petä.
Noh, niinhä siinä sitten kävi että maanantaina jonottaan sinne, jos siellä olis paikkoja, näin kävi muuten myös viime vuonna, menin reilu tunti ennen ku koko paske aukes, aattelin pelata varman päälle, noh mitä kävi? No helvetti siellä oli jo tajuton jono, jonotin ihan vitun kauan siellä, kaadoin kuumat kahvit munille siinä jonossa joka oli oma episodinsa ja herätti kummastusta, ja JUST kun pääsin itse toimistoon niin tulee nainen huutaa 'tietojenkäsittelyn paikat TÄYNNÄ!, muissa tilaa vielä'. Oli aika megapaskat fiilikset. Nyt mä meen sinne helvetti aamu 7 jonottaa, vaikka se taitaa auta 10.. tai 12.. täytyy tarkastaa. Vien oman tuolin sinne ja olen että kuolleen ruumiini yli pääset tästä ohi.
Vituttaa jo valmiiks ihan megana jos ei oo mestoi. Semmonen EI TAAS NÄIN MIKSI, OI JUMALA MIKSI MINÄ!?
Njoo, toivo elää vielä, eiköhän siellä muutama paikka oo ja mähän jonotan ekana prkl. Jos taas tulee hylsy, niin ostan oneway-lipun Eritreaan ja lähen sinne palkkasotilaaks. Vittu.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:21. Apolyton Time is 00:21. |
top of page
|
| archivepost |
|