|
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:23
|
|
No LCL vaikka. Olen ainakin toistaiseksi sitä mieltä että Gainax on mokannut sen kanssa. Olkootkin että sähköistettynä sen sanotaan muuttavan olomuotoaan, mutta kaiken järjen mukaan entry plug menisi siruiksi kasvavan paineen takia. Sitä paitsi, jos se menettää nestemäisen ja samalla vaimentavan ominaisuutensa, niin miksi hemmetissä sitä sinne plugiin sitten tungetaan? A-10-yhteyden voisi hoitaa johdoilla, ja hapenkulun omilla tankeillaan.
(vrt. jakso 23, Rei III, kyyneleensä tippuvat syliin - Shinjin nenäverenvuodon voisi selittää LCL:n paineella, mutta silloinhan kaasumuodossa paine survoisi hänen silmänsä piloille ja muuta mukavaa)
Toisaalta, saatan nähdä symbolismia siellä missä muut näkevät vain koristeeksi laitettuja juttuja (Jakso 21 ja Gendoun selän taakse muodostuva ristin varjo (erittäin cool, havaitsin 1. katselukerralla), NERVin logon viikunanlehti (tuon tajusin taas 1. kerralla kun kuulin 1. enkelin nimen), risti joka on laitettu jäädytetyn Eva 00:n selkään).
(olen kova käyttämään sulkeita)
|
|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:23
|
|
. . . ja parempi tapa saada päänsä sekaisin, kuin mikään kemiallinen päihde minkä voit kuvitella. Mindfuck.
Ja seuraavan Suomithreadin nimi voisi olla
Suomithreadi XVIII: Julman Stefun threadi
. . . eli Suomithreadi XVIII: Zankoku na SOTEFU no TEHEREDI
Muuten. Longinuksen 'peitsi' on Longinus no yari. Yari on japanilainen ase joka toimii sekä ratsumiehellä peitsenä että jalkamiehellä keihäänä. Täten, Evangelionin käyttäessä sitä se on 'peitsi', vaikka Longinus käyttikin sitä alunperin keihäänä.
Last edited by Kassiopeia on 03-11-2002 at 19:51
|
|
|  |
 |
|
Ari Rahikkala
|
 |
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999 time: 07:23
|
|
EoE:kin on kohta ladattu, yli yhdeksankymmentaprosenttisesti valmiina. Ja minulla on hauskaa.
Last edited by Ari Rahikkala on 03-11-2002 at 21:24
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:23. Apolyton Time is 00:23. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: