|
|  |
 |
|  |
 |
|
Anodyne
|
 |
Being perverse is bad.
Jan 2001 time: 07:23
|
|
quote: Originally posted by Kassiopeia
Äidinkieli 9, historia 10, englanti 10, ruotsi 8, latina 10, uskonto 9, fysiikka 9... missä ne ala-arvoisuudet oikein luuraavat? 
Öh, siis minähän olen laiska kuin mikä. Matematiikka on ainoa johon pitäisi panostaa jos haluaa kiitettävän. Äikkä, reaaliaineet ja kielet pysyvät kunnossa, matematiikka (jota en aio edes opiskella lukion jälkeen) ottaa hittiä... en näe tilanteessa ongelmaa. 
|
Hahaa... keskiarvot äikkä 9,5, historia 9,8, englanti 10 (L), ruotsi 8,7 (E), latina 10, uskonto 10, fysiikka 10 (kävin 5 kurssia, sitten meni hermo... mutta lähdin voittajana ) Kyllä sinulla, Kassi tipahtaa nuo vielä 
Nojoo. Itse olen pärjännyt pitkällä matikalla sillä periaatteella että läksyjä ei tehdä koskaan. Viimeinen mahdollinen viikonloppu ennen koetta päntätään muutama tunti, kokeessa kaikki tehtävät tarkastetaan ja tehdään vitun hitaasti taulukkokirjan avulla... jne. No MA8:sta tuli kutonen, muut ysejä ja kymppejä 
...mutta tosin MA10 otti/ottaa hittiä melko paljon enemmän. Tällä koeviikolla heräsin seitsemältä, heitin kellon seinään ja jatkoin unia. Kaheksalta heräsin uudestaan, soitin kansliaan ja sanoin olevani aivan armottoman kivun kourissa. Saa nähdä miten menee uusintakokeessa. Tästä kurssista en tajua puoliakaan siitä mitä tajusin MA8:sta (josta siis pamahti 6)
Muttajoojoo. Haluaako kukaan muuttaa kanssani Kambodzaan? Tienataan leipämme happypizza-leipureina? 
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:23. Apolyton Time is 00:23. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: