|
|  |
 |
|  |
 |
|
Rasbelin

|
 |
Tampere (Tammerfors), Finland
Nov 1999 time: 07:23
|
|
Voin virallisesti ilmoittaa että olen vihdoikin aikonut siirtyä niin sanottuun mobiiliaikakauteen hankkimalla kännykän. Kyllä, tällä hetkellä kuulun tuohon ~20% jolla ei ole matkapuhelinta. Syy tähän että omasta mielestäni tekniikka ei ole ollut vielä tarpeeksi monipuolista. Olisin mieluiten siirtynyt UMTS-aikaan suoraan, mutta valitettavasti UMTS-palvelut myöhästyvät ensi vuodelle Suomessa. Puhumatta siitä että UMTS-puhelimia olisi niin vähän erilaisia malleja tai niin riisuttuja.
Syyt miksi siirryn ns. 2,5-sukupolven kännykkään (GPRS):
1. Nopea tiedonsiirto hyvään hintaan. HSDC ja GSM-data eivät tule kysymykseen hinnoittelun ja nopeuden vuoksi.
2. Tiedonsiirto muille laittelle. Kyllä kaapeleita voi käyttää, mutta Bluetooth on haussa.
2. Puhelimien ominaisuuksien monipuolisuus. Itselläni vetää puoleen tuki POP3-, IMAP- ja SMTP-protokollille. Tekstiviestit maksavat, mutta sen sijaan sähköpostiviestit GPR-yhteyden yli eivät.
Tähtäimessä on Sony Ericsson T68i sillä siinä on kaikki nuo halutut toiminnot ja paljon muutakin. Lisäksi saan siihen kännykkänäppiksen, joten s.postin kirjoittaminen matkalla on helpompaa.
Olen siis rationaali, eli en välitä kännykällä juppailemisesta. Jos olisi näin, olisi minulla ties kuinka mones menossa.
|
|
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:23
|
|
Jos Kassiopeia on ST:n Kekkonen, niin Anodyne on sitten se Koivisto...
quote: Ei perskutaralla, Apolytonhan näyttää aika kauniilta MOO3-tyylillä. |
Join the light side... 
quote: Mä keksin uuden testin, josta voi päätellä onko hyvässä suhteessa vai ei. Harrastaa seksiä virttyneet ja vanhat black horset jalassa, pitkät kalsarit siis, ja jos nainen ei sano mitään eikä ole kovin pettynytkään, niin se on tosi rakkautta |
Ei, ei, ei... en vieläkään ole varma, milloin Pekka on sarkastinen, ja milloin ei. :/
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:23. Apolyton Time is 00:23. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: