|
|
Ignorance
|
 |
Tampereen betonihelvetti
Dec 2001 time: 07:23
|
|
O my computer you are so fair
You greet me each morning when I reach my desk
Your loving gaze illuminates the room as I work with you in my chair
Unlike my human friends you are never a pesk
We only quarrel when your crash
I sometimes fail you by being too demanding on your chips
Your love for me is unconditional even when my clothes clash
After we reboot, your name regains it sweetness on my lips
Last edited by Ignorance on 10-12-2002 at 08:15
|
|
|  |
 |
|
Ignorance
|
 |
Tampereen betonihelvetti
Dec 2001 time: 07:23
|
|
Älä kysy miksi jatkuvasti haukottelen.
Älä ihmettele miksi aamuisin olen kiukkuinen.
Älä suotta vaivaa mua, en saa öisin nukuttua.
Olen sellainen yöihminen joka valvoo kun te muut nukutte.
Joka koittaa keksiä tekemistä, liikkua hiljaa pimeässä.
Olen yöihminen.
Vasta auringonlaskun jälkeen, yöihminen herää ja alkaa elämään.
Enkä voi sille mitään että oon levoton,
olen jättänyt kahvit ja käynyt iltakävelyllä.
Vaan viime yönkin vietin lueskellen aamuviiteen.
Kävin parvekkeella tupakalla, postinkantajan näin alhaalla ja valoa viereisestä talosta,
ehkä siellä joku toinen samanlainen ihminen käy ristikkonsa kanssa radion ääreen, turhautuneena kun ei unta saa.
(jee-jee-jee-jee)
Yöihminen
Vasta auringonlaskun jälkeen, yöihminen herää ja alkaa elämään.
Yöihminen, joka valvoo kun te muut nukutte.
Joka koittaa keksiä tekemistä, liikkua hiljaa pimeässä.
Olen yöihminen.
|
|
|  |
 |
|
Anodyne
|
 |
Being perverse is bad.
Jan 2001 time: 07:23
|
|
Nojoo. Ehkä nyt olen toipunut kokemuksesta tarpeeksi, että voin todella avautua psykedeelisestä eilispäivästäni tarpeeksi... 
Eli, matikantunnilla Hammu piirteli taululle niitä normaaleita laskuja, kuvioita (integraalilaskenta siis oli kurssi, uudestaan käyn kun viime vuonna kutonen tipahti ylenpalttisen laiskottelun ja mässäilyn tuloksena) ja sen sellaista... kunnes yhtäkkiä huomasin että hänen juttunsa menivät aivan kummallisuuksiin, alkoi lentää leksaa jostain intialaisista noitarummuista ja shamaaneista ja Amazonin sademetsistä, ja kaikkea aivan uskomatonta psykotrooppista läppää kosmisista voimista. Samaan aikaan käsi piirsi taululle jotain aivan outoja moniulotteisia kaikenvärisiä ja -muotoisia kuvioita. Tässä vaiheessa aloin ajattelemaan että eihän tämä ole ollenkaan Hammun tapaista... kunnes avasin silmäni ja huomasin että kaikki olikin aivan normaalia, samoin kuviot taululla 
Ja jossakin vaiheessa kun vihkooni rääpystellessäni yritin kopioida Hammun laskuja taululta, pysähdyin katsahtelemaan vihkooni ja huomasin että omissa laskuissani ei ollut järjen hiventäkään, vain merkkijonoja joissa ei ollut minkäänlaista logiikkaa, siellä täällä joku suomen- tai englanninkielinen sanakin. Sitten katsoin taululle - aivan erilaista juttua. Tajusin tässä vaiheessa että kun olin kopioinut laskuja taululta olin ajatellut jotakin aivan muuta ja käsi oli totellut alitajuntaani. Ja useasti saatoin kesken lauseen/laskun alkaa pistämään jotain -aivan- muuta paperille...
Ja haluaisin vielä huomauttaa, että ruumiissani ei ollut (tietääkseni) ainoatakaan, laillista tai laitonta, psykoaktiivista tai huumaavaa kemikaalia 
Eli siis kaikki aivan puhtaasti 100% unenpuutteen tulosta 
Täytyy kyllä ehdottomasti sanoa, että -koskaan- ennen en olisi edes uskonut että unideprivaatiolla voi saada tuollaista aikaan... mutta näköjään pienet mikrounisykäykset jotka eivät vielä vieneet minua "pois" tästä maailmasta mutta ehtivät kuitenkin pistää visuaalit päälle tekivät tempun. Sikäli outoa kuitenkin...
Mietin vain mahtoiko muut luokassa katsoa hassusti minua kun pää välillä valahtelee ja ruumis nytkähtelee hereille 
Ei tästä elämästä kyllä selviä henkisesti terveenä.
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:23. Apolyton Time is 00:23. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: