|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:26
|
|
Andemagne: Muunnan sen kirjoitelmani keinotekoisesta evoluutiosta ehkä vielä tällä viikolla elektroniseen muotoon.
Inabiliteettini irkata (ja postatakin tulevina päivinä) kestänee vielä ensi maanantaihin. Irkissä saatan joutua pistäytymään lauantaina, ACDG:n turnchattia varten (jos sinne nyt saadaan ketään ilmaantumaan).
Syitä on useita, mutta polttavimmat niistä ovat:
- Hyperionin lukeminen (nyt 250/400 sivua, Sol Weintraubin tarina oli mielenkiintoinen muttei vedä vertoja isä Hoytin kertomukselle)
- Maanantainen ruotsinkoe :doitnow!:
- Homeworldin pelaaminen
- Ja kaikkein tärkeimpänä, Neon Genesis Evangelionin katsominen (aloitan huomenna, minulla on kaksi päivää jolloin ei ole koetta lainkaan).
Evangelionistista manifestia en ole ollut kirjoittamassa, enkä sen kommunistista ekvivalenttia lukemassa. Saatika läpsyttelemässä.
Eilen myös sain kuunneltua loppuun Radioteatterin rendition James Follettin scifikuunnelmasta Maata etsimässä. Upea, hieno, mahtava.
Lisäksi yritän epätoivoisesti etsiä FTP-serveriä tms. lähdettä (kohta voisi kokeilla DC++:aa) jolla saisin Colony Wars -pelien musiikkia, joka on aivan mielettömän hyvää klassista tykitystä - yksi tietty melodia soi päässäni tälläkin hetkellä :unworthy: . Soundtrackeja ei ole, eli itse pelistä ripattua tavaraa täytyisi löytää.
Olen muuten löytänyt Symphony Chroniclesinkin uudelleen, Gail's Song, The Traveler's Journal, Open Circuit ja eritoten The Bliss Machine ovat Musiikkia parhaimmasta päästä.
Last edited by Kassiopeia on 10-04-2003 at 00:36
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:26. Apolyton Time is 00:26. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: