|
|
zapnic
|
|
quote: Originally posted by Hakkapeliitta
zapnic, ehkäpä. tietysti asia riippuu siitä mitä tuolla salaisuudella tarkoitetaan, onko se jokin tapa nähdä asiat, tulkita maailmaa ja tarkastella omaa olemassaoloaan tms. |
no mä tarkoitan sitä että vapaamuurarit,natsit,wagner,rudolf steiner ja monet muut viime vuosisadan alussa pitivät tota kirjaa jotenkin avaimena graalin salaisuuksiin,akasan aikakirjoihin,atlantiksen jutuihin?
natsit pahaan ja muut hyvään kai?
no voi olla että kaikki on täysi puppua mut ei tiedä?
|
|
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:26
|
|
quote: Se neuvostoliittolaisvitsi jäi kyllä pimentoon, mites se menikään? |
Käsittääkseni viittasivat siihen, että tuo ikivanha vitsi oli jo Tervon toimesta ennen tullut kerrottua...
quote: Ja lähden nyt siitä olettamuksesta että Kristalli ei huomannut sitä että Meriläinen kertoi tuon vastauksen - nimittäin jostain syystä äitinikään ei sitä pannut merkille vaan kysyi ohjelman jälkeen että "öh, eihän se Nyman kertonut sitä vitsiä loppuun". |
Se jäi naurun ja yleisen häslingin alle - en olisi sitä itsekään tajunnut, ellei vitsi minulle olisi wanha ja ellen muistaisi, että se on jo kertaalleen uutisvuodossa kerrottu.
Last edited by VJ on 30-03-2003 at 17:07
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Andemagne
|
 |
Rovaniemi, Lappland, Finland
Dec 1999 time: 07:26
|
|
quote: Originally posted by Kassiopeia
Fastlane haukuttiin lukemissani lehdissä niin lyttyyn etten viitsinyt tuhlata aikaani... |
joo se oli ihan tavallinen amyrikkalainen sonta toiminta sarja, ei käy kiistäminen.
mutta
siinä yhessä kohassa ku se neekeri meni siihen puna niskojen baariin ja pulloja alako lennellä heti ku se astu jalallaan sisään. no se (siis se neekeri) meni tanssi lattialle ja sieltä tuli sitte ted nugent:in cat scratch fever, se alako vetään siinä sitte semmosta kantri tyylistä rivitanssia(hillittyyn hip hop tyyliin tietysti). pari vaaleeta béibéä, puettuna tiukkoihin farkkuihin, bootteihin, lännenhattuihin ja vaalean punasiin sidottuihin flaneli paitoihin, katteli sitä siinä hetken ja sitte yhtyvät siihen tanssiin, ja pistivät oikeen jalalla koreasti. hitto! were those girls hot? I mean really hot? I mean sexy! ei tarttenu kauaa miettiä mistä nähä unta sen jäläkeen. 
still playing: Pantera - Cat Scracht Fever
"don't know where they come, but they sure do come
don't know how do they do it, but they sure do it good....."
|
|
|  |
 |
|
zapnic
|
|
Tex Willer rulaa!
elipä elipä muutenpa muuten tota tota
mää mietin tässä täydellisen huuhaan löytämistä
esim uri geller mies mikä väänti lusikoita ja pisti kellot soimaan mutta oliko jotain yliluonnollista vai silmänkääntötemppuja ?
tai Vesa-Matti Loiri väitää irtaantuneensa ruumiistaa ja leijaileen astraalikehossa?mutta mun vaari väitti samaa mutta mun äiti sanoi että vaari oli silloin vähän kännissä noin 3.5 promillea?
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:26. Apolyton Time is 00:26. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: