|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:26
|
|
Stefu, tuo avatarisi on äärimmäisen ruma, eikä silti tarpeeksi ruma kuvastamaan luonnettasi. Vaihda nyt vain siihen hihitysavatariin.
Niin, mitä te kaikki sanoisitte, jos ensi threadiin postitettaisiin me kaikki uudestaan nuo vaaditut tilastot, ne alkavat käymään aika vanhentuneiksi joidenkin osalta...
Arin postausmäärä jää kohta alle kymmeneen prosenttiin kaikista viesteistä. Tunnen itseni syylliseksi. Kassi ei enää voi päästä yhteen kolmasosaan, koska E2F:n (Evil, Evil Finland) houkuttelemat suomalaiset postasivat mielettömästi viestejä.
Last edited by VJ on 27-03-2003 at 20:46
|
|
|  |
 |
|
zapnic
|
|
joo että sellaista
mulle on yksi hailee mikä "avantar"ja mikä arvo mulla on settler,prince tai joku kunkku yks hailee
enemmän mä yritän kiinittää mitä minä kirjoitan näihin threadihin
eli jotain paskaa tai jotain viisasta tai niiden välistä
ja tämä tekee aika hyvää mun lukihäiriölle.
|
|
|  |
 |
|
Hakkapeliitta
|
 |
of the Dark Hole
Apr 2001 time: 07:26
|
|
Siis eikös tuo Hyperion ole jonkin sortin scifikirja? Itse en lue kirjoja, vaikka kyllä mieli tekisi, "aika ei riitä", aina muka jotain tärkeämpää tekemistä.
Last edited by Hakkapeliitta on 29-03-2003 at 21:10
|
|
|  |
 |
|
zapnic
|
|
quote: Originally posted by Kassiopeia
Olen nyt lukenut tänään 140 sivua Dan Simmonsin Hyperionia, eli siis toisen osan loppuun asti. Helkkarin hyvä kirja. Yksi niistä jotka nappaavat lukijasta kiinni ja vievät mukanaan loppuun asti. Pidän erityisesti tuollaisesta soljuvasta ja menevästä tyylistä joka saa unohtamaan ajankulun ja heittäytymään tarinaan mukaan. |
joo mä yritin lukea samaa teosta mutta pääsin noin kaksi sivua vain sit se unohtui.Ja kun kirjastosta lainaa niin mä oon lainannut sitä noin neljä kertaa mut aina jäännyt siihen kahteen sivuun ?
mutta scifi on jäännyt vähän takaalle toi fantasia kirjallisuus on kai nykyään pop "salvatore jne jne "mut jos haluaa lukea tosi kovan kirjan
niin ota käsiin Wolfram von Eschenbach "Perceval" sanotaan kirjan olevan salaisuuksia täynnä ja kun selvittää kirjan salaisuuden se avaa tien mystiseen maailmaan?
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:26. Apolyton Time is 00:26. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: