|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:27
|
|
juhani_kahvi, jos luet tätä, niin älä yritä tulla sille #apolyton-kanavalle. Me pistimme sen "jäihin". Kokeile kanavaa #suomi mieluummin.
quote: Originally posted by Jeje2
Jokos olette nähneet muuten noi Animatrix pätkät? (4 kpl)
Kun nyt kerran pian tulee leffaan Matrix: reloaded. |
Jeh, olen katsonut innolla. Second Renaissance, osat I ja II olivat hyviä, A Detective Story oli sopivan tunnelmainen. Program oli oikeastaan aika mitäänsanomaton. Final Flight of the Osiris (joka siis tuli telkkarista Matrixin jälkeen viikko sitten, lisää näitä) oli hienon näköinen, ei tosin animea vaan Square USA:n tietokonevirittelyä.
quote: Originally posted by Andemagne
aijuu, Kauha, pitikö sinun postata joku kirijotuksesi, vai muistanko mie väärin. |
Et muista. Vaiheessa on, hiukan.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:27
|
|
Matrix: Reloaded on oletusarvoisesti Täysi Paska (tm), joten sen perään tuskin tarvitsee itkeä, ennen kuin Kristalli kertoo meille, onko se oletusarvoni tasoinen, vai jotain aivan muuta.
quote: Käsittääkseni kolmoispiste (ns. 'ellipsis') on tavallaan yksi "komponentti" ja täten niitä pisteitä tulee aina poikkeuksetta kolme. Itse en tosin ole koskaan käyttänyt yhdistelmää "?..." vaan "...?". |
No niin, ensimmäisellä kerrallahan et minua osannut auttaa, nyt kiitän neuvoistasi. :-)
quote: Irssissä tosin käytän ellipsistä jonkin verran, mutta IRC onkin suoraa keskustelua eikä mitään pysyväistä esitystä tai miksikä tällaisen foorumin viestiä nyt haluaa kutsuakin |
Pikemminkin sen takiahan IRC:ssä ollaan huolimattomampia, koska käyttäjiä, ja sen vuoksi myöskin lukijoita, on vähemmän.
Sima on aika... mielenkiintoisen makuista, täytyy myöntää.
Last edited by VJ on 13-05-2003 at 23:17
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:27. Apolyton Time is 00:27. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: