|
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:28
|
|
quote: mut jos ei ole rahnaa eikä halua uuteen koneeseen ja uusia pelejä ois kaupassa jokka toimis tuola kolomeD kortilla. (ne on alakanu kiinnostamaan. voi tosin olla ettei niin ole kovin kau'aa) |
Uudet pelit vaativat poikkeuksetta vähintään Pentium III -tason suorittimen, ja sellaista ei taida edes sinun emolevyysi saada kiinni. Jos rahaa ei uuteen koneeseen ole, niin voisit harkita pelikonsolin hankkimista (PS2 esim. taitaa lähteä alle 250 eurolla, Stockalla myytiin muistaakseni 219 euroon) mutta siihen ei sitten mitään kivoja kliksutteluja saa.
Jos saat tuohon sen 192 Mt muistia aikaiseksi niin Galactic Civilizations voisi pyöriä, tosin suht hitaasti ja vain pienemmän pään kartoilla. MOO3 (joka on huono muutenkin) taisi vaatia jo 16 megatavun 3D-kortin.
quote: minun kone taitaa syödä PC133 muisteja, ja verkko kaupasta. |
Hmm, ei sinänsä, muistaakseni myös PC133 käy PC100:aa ottavaan koneeseen, se väylä vain ei toimi tietenkään sillä 133 megahertzillä?
Jos sinulla on ATX-kotelo, kuten vahvasti epäilen, näyttö, CD-asema, IDE-kiintolevy sun muut, niin voisit hyvinkin saada kohtuuhintaan ostettua sopivan emolevyn, AMD:n prosessorin, 256 megatavua muistia ja Radeon 9100:n 250 - 300 eurolla.
Ne täytyy vain sitten viritellä siihen vanhaan koppaan kiinni, luulisi emolevyn olevan merkkikoneessakin (jos sinulla sellainen on) vain ruuveilla kiinni. Virtalähteestä en tiedä, noin vanhan ei ihan välttämättä riitä (jotain 200W ehkä?), tosin uusi virtalähdekään ei maksa maltaita. Ongelma vain on että jos et itse osaa/uskalla asentaa niin se täytyisi asennuttaa jossain. Paitsi jos on joku tuttu joka suostuu sen tekemään vähän halvemmalla.
|
|
|  |
 |
|
Ignorance
|
 |
Tampereen betonihelvetti
Dec 2001 time: 07:28
|
|
Jokin aika sitten.
Last edited by Ignorance on 25-06-2003 at 14:38
|
|
|  |
 |
|
zapnic
|
|
jeo mä sain jonkun kiertokirjeen ja siinä sanottin että mä kuolen 4 päivän päästä jos ei lähetä sitä eteenpäin niin mä pistin sen rodeen saa nähdä pitääkö mulle alkaa kaivaa kuoppaa?
|
|
|  |
 |
|
Pekka
|
 |
em seu burro dos pais!
Feb 2002 time: 07:28
|
|
UberKrux, Käytetään Saku3-salausta: Lampi kuppi sammal:3 yhdeksän kerttu sampio, sektorissa U3:F65, VASTAISKU, saitko? SAITKO?
Uber, Siirry kiinteään linjaan välittömästi. Saitko?
Lähetä 2 tiedusteluryhmää kokoonpanolla 2+2 ja 2. Ensimmäinen ryhmä etenee timantti-muodostelmassa tiedustelemaan vaihtoasemat tulevan hyökkäyksen varalle ja toinen ryhmä vahvuudeltaan 2 miestä koukkaa sata metriä oikealta ja etenee metsän laitaan tiedustelemaan vihollisen tykistön vahvuutta, sekä valmistautuu mahdolliseen sabotaasitoimintaan. Mukaan heille siis radio, kutsunimellä kossuvissy. SAITKO?
Toinen ryhmä lähtee 0300 ja ensimmäinen ryhmä tasan 5 minuuttia perässä. Informoikaa ryhmiä toisista ja antakaa omat lähestymistunnukset ja salasanat. Uber, saat itse päättää mitkä ne ovat, voimassaolevia ei käytetä. SAITKO?
Vihollista kohdattaessa vetäydytään hiljaa takaisin, jos kuitenkin yli linjojen annetaan hälytys ampumalla kohti, ja pitämällä ennakolta valmistettuja poteroita, jotka merkattu karttaan. SAITKO?
Tiedustelutiedot toimitetaan henkilökohtaisesti minulle sinun toimestasi välittömästi. Jos joudutte kosketukseen, tuemme täältä rynnäköimällä heidän reserviryhmän päälle, josta saamme hyökkäävän ryhmän mottiin. SAITKO?
TOIMIKAAAAAAAAAAAAAAAAAA½!
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:28. Apolyton Time is 00:28. |
top of page
|
| archivepost |