|
|
zapnic
|
|
harry potter ei ei ja ei
se pilaa kokonaan fantasia kirjallisuuden tyhmillään kliseillään "walt disney " poika joka pelastaa koko maailman tai vaihtoehtoisesti vaikka koira joka tulee kotiin pitkän matkan jälkeen
ha huispaus mitä juttua esim paljon parempaa luettavaa on vaikka Tuhkimo tai prinsessa ruusunen sanoo minä!
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:28
|
|
Siis, hän viittasi siihen, ettei tapaamisesta mitään tiennyt ennen kuin jälkikäteen.
...ja mikä salainen ihastuminen Rasbelinilla on syntynyt tuota Halmeen Tonya kohtaan, kun häneen liittyviä uutisartikkeleita koko ajan linkittää.
EDIT:
Niin, ja pistetään tähän vielä valituksenpoikasia ja pilkun viiltelemistä: Zapnicilla on pointteja, mutta sitä kirjoitusasua voisi hioa paremman näköiseksi. Ande voisi taas editoida tuon asiansa jälkikäteen postiin sisälle, jos asia tulee parin minuutin jälkeen heti mieleen alkuperäisen (sen) yo. viestin postaamisesta. Laurentius saattaisi pystyä pelkästään linkittämään nuo kuvansa tänne sen suoran pistämisen sijaan, ihan vain näin tuota huumorin tasoa kommentoimatta.
Näin ST:n ulkoasu tyydyttäisi tämän iki-ihanan ajatuspoliisinni kehoa vieläkin enemmän.
Last edited by VJ on 04-07-2003 at 03:37
|
|
|  |
 |
|
zapnic
|
|
nelonen tai vitonen oli äidinkieli koko peruskoulun ettei mua kannata syyttää vaan mun opettajia
|
|
|  |
 |
|
zapnic
|
|
tai no jaa ainakin mä syytän mun opettajia ne oli täysin leipääntyneitä kuivia ja tylsistyneitä ihmisiä eikä pätkääkään ollut kiinostunnut että joku oppii vai ei
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:28. Apolyton Time is 00:28. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: