|
|
Hippi
|
|
moi. pitääkö mun tehäki jotain?
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:28
|
|
Tuome: Pahus, yritin parhaani mukaan nimenomaan välttää sellaista "holier than thou" -sävyä. Toistaiseksi olet tosin ainoa tuon tekstin (juu, copypastean tuota ympäriinsä) lukenut joka sen olet niin käsittänyt. Yritin sanoa että kukkahattutädit yksinkertaisesti eivät ole tottuneita japanilaiseen kulttuuriin, tuota on aika paha mennä sinunkaan kieltämään? "Käsityksemme on siitä erilainen" != "Me olemme yli-ihmisiä". Yritin jopa parhaani mukaan välttää sävyä joka olisi mollannut DBZ:stä pitäviä, pahus vieköön. Sitten kun haluan masturboida älyllisesti, teen sen kyllä kunnolla.
quote: Kassi,
luitko mitä kritiikkiä DBZ sai Allakassa SubTV:n katsojalta? Aika jumaleissön se kirjoitus kyllä oli. Ajattelin vastata siihen, sillä muuten kaikki anime mustamaalataan. |
Luin sen tänä aamuna. Minä henkilökohtaisesti en näe yhtään mitään syytä nousta barrikadeille "animen mustamaalaamisen" takia. Minkäänlainen apologia ei kuitenkaan muuttaisi ihmisten mielipiteitä, siihen tarvitaan jotain holistisempaa kuin joku mielipidekirjoitus Allakassa. Enkä minä kyllä näe mitään tarvetta animen popularisoimiselle Suomessa, netistähän tuota saa ihan hyvälaatuisena, ja minua ei haittaa vaikka joku jossain pitäisikin minua perverssinä/lapsellisena/ja niin edelleen.
Ainoa mikä minua risoi siinä kirjoituksessa oli lause "ja kauheinta on että tuen tuollaista TV-lupamaksuillani". Mainoskanavien tulisi tiedottaa entistä enemmän että TV-lupatulot menevät kaikki Yleisradiolle ja että mainoskanavat joutuvat nekin maksamaan Ylelle toimiluvista ja sen sellaisista.
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:28. Apolyton Time is 00:28. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: