|
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:28
|
|
Van Houten on suorastaan erinomaista, sitä lämpimästi suosittelisin teille.
Last edited by VJ on 29-05-2003 at 23:19
|
|
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
|
|
Stefukin on samaa mieltä kanssamme. Oksettavat pakanat, menkää te vain takaisin likaisiin koloihinne.
Minulla on muuten 499 on-topic postia nyt. Se tarkoittaa, että kohtaa tulee 500. Tiedättekö te, mitä se taasen tarkoittaa? Se on jo valmiiksi luotuna, kohta sisar Miriam siirtyy historiaan osaltani...
Last edited by VJ on 29-05-2003 at 23:17
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
|
|
quote: muuten kysyin akateemisesta kirija kaupasta että onko niilä niitä Michael Elyn SMAC-kirijoja. ei niilä ollu, mutta sanovat että voivat tilata ja hintaa niile tulis 8-10 eurua. ajattelin että te smackittäjät haluatta tietää. ymmm. |
Hmmh. Pitääpä katsoa, pitääpä katsoa, miten käypi. Olen melkoinen penninvenyttäjä oikeassa elämässäni, joten yleensä käyn vain kirjastoissa, mutta saapa nähdä, AC:n juonikuvioissa nimittäin oli potentiaalia.
quote: Tuome: kuka tuo äijä on? mulla on käytössä light default, ihan hyvin näkyy. |
Se on yksi tyyppi, jonka filosofiset periaatteet ovat lapsuudessani (luokat 3, 4 ja 5, IIRC), auttaneet minut yli... psykologisten kriisiaikojen, niin niitä voisi varmaan parhaiten kutsua... mielessä pahoja periaate-ristiriitoja, joka olisi varmaan johtanut hyvin pahoihin tuloksiin.
Tai no, yksi tyyppi, joka esitti tuota yhtä yllä kuvailemaani tyyppiä, sitten myöhemmin, oikeastaan vasta tuon kriisin jälkeen.
quote: Nestle on suuri kansainvälinen suuryritys, joka epäilemättä tukee niin lapsityövoimaa, köyhien riistoa, sademetsien tuhoamista että ylenmääräistä tuholaismyrkkyjen käyttöä. Mikä muka tuossa tekee siitä pahan! |
Nestle on oikein erityisen hyvin tuossa kunnostautunut, IIRC. Mutta siitä ei kannata erityisemmin välittää, jos omistaa noissa asioissa samanlaisen etiikan kuin minä. Nestle nimittäin tekee kautta linjan erittäin pahan makuisia tuotteita (makuasioista ei ehkä kiistellä, mutta yritänpä sittenkin luoda keskusteluntynkää omasta maustani).
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:28. Apolyton Time is 00:28. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: