|
|  |
 |
|  |
 |
|
VJ
|
 |
Helsinki
Dec 2001 time: 07:28
|
|
Jeje2 -- > Ikävää kuulla, et kai ole kovinkaan pettynyt kehujeni takia? Erittäin hyvä RTS, tuo on, muuta en tähän hätään sanottavaa keksi omaa näkökantaani tukemaan.
quote: Turun Sinappi on kyllä nykyään ruottalaista. |
Ei, kansainvälinen ketju tuon omistaa, ja Suomessa se edelleenkin valmistetaan. Kysyntä tippui pahasti, joten valmistus pidettiin Suomen sisällä.
quote: Ari: mitä kirjasta Startide Rising? |
Se oli yksityiskeskustelu, mihin hän viittasi. En taida uskaltaa kertoa sinulle sen kulkua, koska puhe oli Arin elämästä.
quote: Juhani on sinua itse asiassa noin kuukauden verran nuorempi, jos syntymäpäiväsi siis on 4. toukokuuta kuten profiilissasi sanotaan. Juhani on syntynyt joskus kesäkuussa. |
Ei ole, tarkkaa syntymäpäivää en halunnut rekisteröitymisen yhteydessä paljastaa, ja tyhjiäkään ruutuja se ei hyväksynyt. Olen Juhania noin kuukauden nuorempi.
quote: Olinhan minä humalassa. Vesakin oli. |
Lukiossa sekoilua, humalassa? Toivottavasti olet kovin ylpeä itsestäsi, kapteeni isomuna (tm). Voitko valaista asiaa rehellisesti, jäi minulle varsin paha mielikuva tapahtumista noiden parin niukan rivin perusteella. Paljonko suunnilleen tavaraa veressä, päälle 0,15%?
quote: Markku Halmetoja aka Hammu on Mäntän lukion pitkän matematiikan opettaja. Hänellä on ympärillään täydellisesti tehtävään soveltuva henkinen arvovalta |
Kiersit Hakkiksen kysymyksen.
quote: : <-- axe phoenix |
Teit pienen virheen, jälleen kerran:
< -- Axe Phoenix.
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:28. Apolyton Time is 00:28. |
top of page
|