|
|
zapnic
|
|
joo päivää vaan
totta voisko joku tulla korjaamaan mun laturin?
|
|
|  |
 |
|
laurentius
|
 |
Helsinki, Finland
Jun 2001 time: 07:29
|
|
Eilisen miitin loppupuoli after 23 ou klok:
Tässä vaiheessa 8 osallistujasta oli jäljellä enää kolme rautaisinta karvaista teksasilaista. Ande, aivo ja minä.
Introduction
Olimme päätyneet Annankadulla sijaitsevaan Lodge-baariin halvan (4 €, III/IV)kaljan ja miehekkään tuoppikoon, pintin (o,6 l) takia. Tullessamme Lodgeen meitä oli Rasbelin, Patriqvium, Jeki + edellämainitut kolme teräsmiestä. Porukka alkoi harvenemaan luonnollisen bussiin/junaan poistuman takia. Viimeksi ulostautui Jeksu. 
..And so it begins..
Me jäätiin lodgeen halvan kaljan houkuttelemina...sieltä jatkoimme foorumille päin josta hetken mielijohteesta ajauduimme 10th flooriin suomenruotsalaisia teeskennellen, tässä vaiheessa ande hävis johonkin - luultavimmin asemalle junaan - minä ja aivo istuimme sokoksen kattoterassilla nauttien virvoittavista juomista ja upeasta näköalasta. Valomerkin jälkeen jatkoimme asemalle josta tshekkasimme L?-junan aikataulun, kello oli puoli yksi ja seuraava juna lähtisi vasta 1:43. Ehtisimme siis vielä juoda itsemme iloisiksi. menimme kuluttamaan aikaa St. Urhos pubiin, jossa tilasimme suomen parasta juotavaa nestettä. Saksalaista sameata pintahiiva-vehnä-olutta, Baijerin kuningasta, Ayingeriä. Pohdittuamme suomenruotsalaisuuden syvintä olemusta ja Åbo Akademiin olemassa olon tärkeyttä, lähdimme hoipertelemaan omiin suuntiimme. Minä 50 metrin päähän himaan ja aivo L?-junaansa. That's all folks! 
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:29. Apolyton Time is 00:29. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: