|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:29
|
|
quote: Ai. Mihinkäs se korealainen Starcraftin MP-maraton-pelaaja sitten kuoli? |
Kaveri unohti nukkumisen lisäksi syödä, juoda ja käydä vessassa. Itse tankkasin vettä aika paljon mutta maratoonin ensimmäiset 26 tuntia olin ruoatta, ja niitä 26 tuntia ennen olin ollut 22 tuntia syömättä, mutta sitten tulikin jo nälkä. Voisi myös olettaa SC:n olleen tyypille sen verran tärkeä asia että hermojen kireys ja siten verenpaine olivat aika kovaa luokkaa.
Ihmiselimistö kun näet nukahtaa, tai oikeammin menettää tajunnan vaikka kuinka vastaan taistellaan jos on valvottu niin paljon että siitä on aiheutumassa vahinkoa. Ei henkeään pidättelemälläkään oikein voi itseään tappaa, ydinjatkos (muistaakseni) vain ohittaa muut komennot ja käskee suuta avautumaan. Syömään ja juomaan ei tosin voi mikään keskushermoston osa pakottaa.
Last edited by Kassiopeia on 10-07-2003 at 00:25
|
|
|  |
 |
|
Andemagne
|
 |
Rovaniemi, Lappland, Finland
Dec 1999 time: 07:29
|
|
mulla on ja pyörähtää:
Civ1 Foor Wintoosa
COListelu Foor Wintoosa
Civ2 UCC v1.3
Alpha Centauri + Alien CroosFire
Civ:CTP
CTP2
Imp2
nuista kaikki paitsi alakuperäsiä, paitsi Civ1 ja Colistelu, jokka on veetty netistä.
gootut selitykset: ommulla CivIII:nenkin mutta tällä hetkellä se ei toimi mun 'koneella. Civ3PTW:n haen heti kaupasta ku Civ3 alakaa taas pyörähtelemään. ja freecivistä en tiiä mittään.
Last edited by Andemagne on 10-07-2003 at 04:26
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:29. Apolyton Time is 00:29. |
top of page
|
| archivepost |