|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Rasbelin

|
 |
Tampere (Tammerfors), Finland
Nov 1999 time: 07:33
|
|
Jeje2,
suosittelisin ennemmin tietoturvallisen IRC-asiakasohjelman asentamista suoraan työkoneellesi. HydraIRC hyvä Open Source-vaihtoehto Windowsille. Kassi käyttää sitä. Pienellä rekisteröintimaksulla taas Klient on hyvä ratkaisu, jos haluaa irkata Windowsissa vähänkin aktiivisemmin. Säätäjä kuitenkin ottaa esille Mingin tai Cygwinin ja kääntää irssin Windowsille, tai ottaa suoraan käyttöön *****X:n. mIRC kyllä toimii, mutta sen asetuksia on pakko säätää. DCC-tiedostosiirrot pois käytöstä ja muutenkin turhaa automatiikkaa pois. Jos shellin kautta haluat toimia, niin suosittelisin, että käytät esim. psyBNC-bounceria, johon otat työasemaltasi aina yhteyttä millä tahansa IRC-ohjelma. Hyvä suodatinratkaisu. Varmaankin löytyy joku BNC-johdannainen bouncer HUT:in serveriltä. Ainakin Patrikalla on. Ongelmana todellakin mIRC, eikä IRC yleensä. Loppupeleissä kuitenkin se ratkaiseva tekijä on näppäimistön ja tuolin välissä. 
Ja mitä ACS:n IRC-"palveluun" tulee, en itse aio ollenkaan palata sinne. Markos on yhä laiminlyönnyt sen. Nyt pitäisi vain jossain välissä ehtiä CivIRC:tä duunata.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Andemagne
|
 |
Rovaniemi, Lappland, Finland
Dec 1999 time: 07:33
|
|
quote: Originally posted by Eepa
Miksi kaikki ovat päästäisenä jossakin ryyppäämässä, eivätkä kiltisti kotonaan spämmäämässä niin että täälläkin olisi edes vähän eloa. hmph. |
mie en oo ryyppäämässä, vaan täälä(enkä mie oo ees käyny ulukoilemassa), postaamasta kuukausittaistani postiani Suomithradiin, kantamassa "korteani" kekoon ja suorittamssa velvollisuuttani thradia kohtaan. "velvollisuus thradia kohtaan". tuo oli kyllä ihan uutta mulle.
juuh, mieki laitan kyl Apo+:n heti ku vaan keksin miten mie saan sen aikaseksi, ku mulla ei tuota loutto korttia ole vieläkään.
missähän se Ade on ku ei oo näkyny, ei täälä eikä koululla.
niin ja ST:ssäkö on jo yli 1500 postia!
ei olla saatu jejen tilastojakaan pitkään aikaan.
hitto, mulla unohtu taas äänestää siinä/tuosa Apon Hall Of Fame jutskassa.
onko OT:ssä ollu muita hjyviä thradeja ku tämä ST viime aikoina?
well, I ques that was it, see you all again in one months time.
( mie kyllä Apotan nykyään huolestuttavan vähän. muistan kyllä ajan(tai montaki aikaa) jollon täälä käytiin joka päivä.) (mikähän tuohonki lienee syynä? RL? CGN:n FF? #suomi?) nooh, ehkä sitä sit voi tulla käväseen aikasemminki.....
tätä viestiä on EDIToitu. monasti.
Last edited by Andemagne on 11-04-2004 at 18:24
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:33. Apolyton Time is 00:33. |
top of page
|
|
|