|
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:14
|
|
taitaa olla bumpin paikka.
Tulipa mieleeni, Stefu esitti jokseenkin aiheellisen huolensa vanhojentanssien partnerin löytämisestä.
Sanoisinpa siihen, että tilastojen mukaan lukioissa on huomattavasti enemmän nais- kuin miespuolisia opiskelijoita, joten olettaisin että jokaikisestä luomakunnan kruunusta tapeltaneen verisin hampain 
Ja kävipä niin, että pidettiin yläasteen johtokunnan oppilasjäsenten vaali. Ja satuinpa olemaan niin myöhään syntynyt, että en ehtisi 15-vuotiaaksi ennen ensimmäistä kokousta -> en päässyt edes ehdolle. Vi*uttaa, arvatkaa vain kuinka paljon. Nyt sinne pääsee kokouspalkkioita kuittaamaan koulumme perinteinen mopopoika-naistenmies -yhdistelmä joka raapaisi taakseen yli puolet äänistä. Tällaisina päivinä, kun ihminen pääsee johonkin tehtävään vain maineensa ja mahdollisen karismansa avulla, eikä lainkaan pätevyytensä tai innokkuutensa tuella, tulee ihmeteltyä demokratian "oikeutta".
Olisi varmaan pitänyt olla keskonen 
Mutta oppilaskunnan hallituksen jäsenten valinta on vasta tulossa
Kolmas kerta toden sanoo 
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Stefu
|
 |
CLOWNS WIT DA DOWNS 4 LIFE YO!
Jan 1970 time: 07:14
|
|
Nojaa, jos otetaan kuitenkin huomioon tämän tyypillisen järjestyksen, eli pojat kysyvät tytöiltä, on siinä siltikin kynnys korkealla. Mutta, minäpä löysin jopa parin itselleni. Nyt pitäisi vain oppia tuntemaan hänen nimensä. 
Ennivei, meillä oli jo oppilaskunnan hallituksen vaalit. Lipposlaista oli meininki - hallitus näytti jotakuinkin samalta kuin viimekin vuonna.
Sitten vakavampiin asioihin. Olen aina pitänyt itseäni vasemmistolaisena ihmisenä, mutta Polyn pitkäaikainen vaikutus on siirtänyt minua keskemmällä Suomen poliittista spektrumia, ja olen alkanut huomata itsessäni jopa oikeistolaisia mielipiteitä. Luin Juha-Pekka Tikan kolumnin ahneuden hyveellisyydestä Ilta-Sanomissa - ja ajattelin, että eipä mies kovin väärässä ole. Pyörittelin silmiäni City-lehdessä olleelle Jari Erhnrootia mollanneelle artikkelille. (On se niin väärin että kommarismin rikoksia setvitään!) No, mikä tahansa onkaan, niin lehmä-ja-hevonen-puolue Keskustaan en liity vaikka halolla löisittä päähän. Stoi!
|
|
|  |
 |
|
Demon Allbran
|
 |
turku.fi
Jan 1970 time: 07:14
|
|
quote: Originally posted by Stefu
Nojaa, jos otetaan kuitenkin huomioon tämän tyypillisen järjestyksen, eli pojat kysyvät tytöiltä, on siinä siltikin kynnys korkealla. Mutta, minäpä löysin jopa parin itselleni. Nyt pitäisi vain oppia tuntemaan hänen nimensä.  |
Hah, mua pyysi aikanaan parikseen tyttönen, johon olin kauan ollut toivottoman ihastunut. No, vanhojen tanssit osoittautui lopulta aika traumaattiseksi kokemukseksi, mutta oli se harjoittelu ihan kivaa. 
En ole mikään liian poliittinen ihminen, mutta olen SDP:tä ja Halosta inhoava, Ahoa fanaattisesti kannattanut puolivasemmistolainen. Kai. 
Ny on sitten syyskuu. Ylihuomenna yliopistoon. Hiukanko jännää.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:14
|
|
quote: Originally posted by Demon Allbran
Hah, mua pyysi aikanaan parikseen tyttönen, johon olin kauan ollut toivottoman ihastunut. |
Perhanan tuurihaukka. Noh, toivossa on hyvä elää...
Minä olen aika toivoton oikeistolainen vihreillä vivahteilla (paradoksaalista, mutta minkäs teet)
*piiloutuu tutun ja turvallisen tietokonetuolin taakse*
mikä johtuu lähinnä siitä että isäni on yksityisyrittäjä, ja omistaa muutaman kerrostaloasunnon piskuisessa kaupungissamme, puhumattakaan muutamista erään suurehkon kännykkäyhtiön osakkeista
Ville Itälä presidentiksi!
Mutta uskokaa, minulla ei niihin rahoihin ole asiaa vielä (toivottavasti) kymmeniin vuosiin. Tässä sitä kitkutetaan vuoden -98 tietokoneella, että... 
Noh, ainakin on hyvä tietää ettei tarvitse yliopistossa ihan tonnikala-pasta -linjalla elää.
PS. LightEning, eipä taida olla äidinkieli kovin hyvä aine, vai mitä? 
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:14. Apolyton Time is 00:14. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: