|
|  |
 |
|
Stefu
|
 |
CLOWNS WIT DA DOWNS 4 LIFE YO!
Jan 1970 time: 07:14
|
|
Ja 300.
On tämä kyllä erinomainen threadi. Vanhaa kunnon suomalaista höpinää turhuuksista. Tulee ihan tippa silmään 
Ja sitten asiaan, eli elämän katalogoimiseen. Orjapäivä oli, tuli ja meni. Meitä oli kolme orjuuttajaa ja kolme orjaa. Vaatteet orjille olivat lähinnä tyypillistä kaapinpohjasekoitusta, vaikka minun tuoma märkäpuku näyttikin erittäin hienolta. Sitten vaan kaupungille kaasaria myymään. Niin juuri, kaasaria. Ei me tiedetty minkä kaasari se oli. Kunhan vaan oli kaasari. Vitonen pistettiin hinnaksi, ja saatiin kuusikymppiä. Kaasari ei vaan mennyt kaupaksi. Rahat saatiin lähinnä säälistä. Eräs karkkikauppias olisi halunnut ostaa kaasarin, jos oltaisiin myyty naispuolinen orja mukana. Hyvä että nämä Jammu-sedätkin sopeutetaan nykyisin yhteiskuntaan. No, ei sitten myyty - oli nimittäin erään koulutoverin pikkusisko, ja pelättiin jälkiseuraamuksia. 
Tässä minä nyt sitten olen, istumassa alushousuisillani, kuuntelemassa Nightwishiä ja postittamassa Apolytoniin, parhaaseen ryyppäysaikaan. Tähän voi asettaa sen elämättömyysvitsin. 
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Cthol
|
|
"I'm a fucking idiot who complains all the time."
Oct 1999 time: 07:14
|
|
blurgh
oliks siinä jotain kysymyksiä alussa? unohdin jo...
Stefu! Du bist mein sklave!
ihan vanhojen aikojen muistoksi.
|
|
|  |
 |
|
Cthol
|
|
"I'm a fucking idiot who complains all the time."
Oct 1999 time: 07:14
|
|
Täytyy vain odottaa että Ming joko sulkee tuon Amerikka threading jonka aloitin, sitten voin kadota jälleen puoleksi vuodeksi. blörg
Ich bin din Vater!
|
|
|  |
 |
|
Kumiorava
|
|
hoo, mistas tallainen threadi on tullut?
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|
Jay
|
|
Tapiola, Finland
Jan 1970 time: 05:14
|
|
Täh, meitsi on poissa sellaset puoltoista vuotta ja tänne ilmestyy suomithreadi? Wah...
Onneks vanha logini toimii yhä...
Joo tota, viitsisikö joku valaista mitä tässä on tullut missattua? Viimeksi kun kävin täällä käymässä niin Stefulla oli joku maailmanvalloitusurakka menossa... ja SITÄ ennen olin täällä viimeksi Brotherhood of Sidin invaasion aikoihin... ('98? Hitto kun muisti pätkii...)
Ja hei, tietääkö kukaan pyöriikö Imran Siddiqui-niminen henkilö yhä täällä? Niin, ja onko YYYH yhä bannattuna?
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:14. Apolyton Time is 00:14. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: