Apolyton Archive  |  Preserved copy of the Apolyton Civilization Site and its forums as they stood in September 2005. Read-only; nothing here can be posted to or replied to.  |  Forum index |  About this archive |  The 1998–2001 UBB forums
Today on Apolyton WARDELL INTERVIEW PROMO A.C.S. HISTORY CHAPTER 4 GET CIV4 /w FREE PLUS! A.C.S. PHOTO GALLERY GET A.O.M. V1.1
Apolyton Civilization Forums
main| civ2| civ3| civ4| smac| ctp2| ron| moo3| galciv| galciv2| alt| about|
ApolytonPLUS | register | search | faq | new posts | pm (-/-) | upload | members
hall of fame new! | civgroups | civgroups news | interviews | the column | radio | chat | directory | news | store | PLUS
Apolyton Civilization Forums : Powered by vBulletin version 2.0.3 Apolyton Civilization Forums > Miscellaneous > Archive > Off-Topic-Archive > Suomithreadi!
Show a Printable Version | Email This Page to Someone! | Receive updates to this thread | Report this to Apolyton news!

bottom of page

Author
Thread   
Pages (17): [ 1   2   3   4     >> ]
< Last Thread     Next Thread > Post New Thread     Post A Reply
Ari Rahikkala is offline Ari Rahikkala
King
Unreported loss of streaming in atomic read operation
Oct 1999
time: 07:16
  Old Post 08-12-2001 00:50 Visit Ari Rahikkala's homepage!
Edit/Delete Message Reply w/Quote
#1 Report this post to a moderator
Suomithreadi! Inflate your Upload Space

Actually MarkG told that the earlier thread may live because Stefu pays for it with smilies, but as I *slurp, Peter Nyman-style* honor Ming, I decided to start a new Finnthread. The thread that is eternal .

Siis, jos olet suomalainen niin on sinun tehtävä näin:

1. Hyppää kohtaan neljä jos aikaisempi Suomithreadi on sinulle tuttua kamaa.

2. Pane klikaten kohteeseen http://apolyton.net/forums/showthre...&threadid=23155 ja ihmettele. Et tule katumaan, paitsi jos sinulla on jonkinlainen moraalikäsitys, mutta jos sinulla olisi jonkinlainen moraalikäsitys niin, no, en minä tiedä mitä muuta sinä olisit jättänyt tekemättä.

3. Ilmoita epäjumalallisesti:

quote:
1. Ikä
2. Sukupuoli
3. Asuinpaikka
4. Työpaikka/Opiskelupaikka
5. Poliittinen näkökanta
6. Savolaisuus
7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero
8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa
9. Provost Harrisonin ****eriusaste

4. Käväise osoitteessa http://pub66.ezboard.com/frepublicofistvanistanfrm5

5. Pidä hauskaa.

Last edited by Ari Rahikkala on 08-12-2001 at 00:56

Kassiopeia is offline Kassiopeia
Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 08-12-2001 00:56 Visit Kassiopeia's homepage!
#2 Report this post to a moderator
Increase Your PM Length

Suora linkki vanhan Suomithreadin viimeiselle sivulle

Suomithreadi sai ansaitsemansa grande finalen. Ming sulki sen. 866 postin ja yli neljän kuukauden iässä. Näkökulmia melkein viisi ja puoli tuhatta.

Olkaatten kunnioitettuja, kanssasuomalaiset.

Ja tervehtikäämme uusinta kansalaista (?), HulluKarhu, rekisteröitynyt tänään. Saa nähdä vaelteleeko tänne.
Linkki tänne Civ3-forumin threadissa lienee paikallaan?

Demon Allbran is offline Demon Allbran
Warlord
turku.fi
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 01:14
#3 Report this post to a moderator
Enter the AD-FREE zone

Laite, oletko ezboard-friikki?

Aika ilkeän tempun teki. Tuhannen viestin rajapyykkiä nyt emme koskaan saavuta.

Stefu is offline Stefu
Emperor
CLOWNS WIT DA DOWNS 4 LIFE YO!
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 01:36 Visit Stefu's homepage!
#4 Report this post to a moderator
Increase the size of your Attachments

C'mon Ming, you wouldn't have needed really to close that thread, would you? At least you should have let it survived until 1000 posts.

Pah. Pyh. Jumalauta. Saatana. Helvetin letkuaheiluttava modeapinanpaska. Pitäisi sivellä moottorisaha akkuhapolla ja pistää perseeseen hyrräämään.

Nojaa, Suomithreadi jatkaa voittokulkuaan, vaikka Lite sitä tyhmää Istvanistaniaan jaksaakin plugata. Moraalinen 1000-postin raja tulee silti olemaan meidän, kunhan muistamme että 866 postia oli entisessä threadissa.

King
Oct 1999
  Old Post 08-12-2001 01:47 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#5 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy GURPS/ Alpha Centauri

En minä Istvanistania pluggaa vaan sen off-topic-foorumia, jota Stefu ei kuitenkaan ole edes lukenut, voin hänen nähtävistä mielipiteistään arvella.

En minä paha ezboard-friikki ole. Itse asiassa itse ezboardista en tykkää juuri yhtään (ei siellä ilman Proxomitronia selviä hengissä niiltä mainoksilta) mutta tuollapäin on sellaista tunnelmaa että piste.

Stefu is offline Stefu
Emperor
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 15:11 Visit Stefu's homepage!
#6 Report this post to a moderator
Increase the size of your Attachments

No voi pefletti! Pitäkää Suomithreadi hengissä, prkl!

Gibsie is offline Gibsie
Emperor
all over the proverbial shop
Jan 1970
time: 05:16
  Old Post 08-12-2001 15:13
#7 Report this post to a moderator
Browse Apolyton AD-FREE

Okay people, come on now, spam away... every post we make this thread is one step closer to being closed.

Provost Harrison is offline Provost Harrison
Emperor
The farce is strong with this one.
Feb 2000
Wink  Old Post 08-12-2001 15:15
#8 Report this post to a moderator
Lose 30 kilos (of popups)

Hau hau vain kaikille, minä olen puolivuotias englanninspringerinuorukainen Rowntree Pure Chocolate, paremmin tunnettu Prinsessana (tai Ruususena, tai Linnakkona, tai Fasuna, tai...). Mami kyllä tuppaa välillä vähän tuumimaan tarkemmin sitä, että voineeko minua nyt lainkaan prinsessaksi kutsua, mutta olenhan kotoisinkin monarkian ja kuninkaallisten luvatusta maasta, lahden tuolta puolen (Ruotsi). Tarkemmin sanottuna synnyin Rowntree-kennelissä kasvattajani Ulla Larssonin huomassa, äitini Berthan (Mompesson Sweet Liberty) ja isäni Simonin (Whisborne Angus Og) rakkauden hedelmänä. Suomeen saavuin tämän vuoden toukokuussa yhden virallisen omistajani avituksella. Veerasta, näiden sivujen ylläpitäjästä, tuli kuitenkin mamini ensimmäisestä näkökontaktistamme alkaen, eikä syyttä, enpä toistaiseksi yhtäkään yötä ole mahdollisuuksien mukaan missannut hänen jalkopäästään tai sängyn alta. Me olemme erottamattomat!

Luonteeltani olen varsin eläväinen, taipuisa, pehmeä ja hyvin leikkisä. Ja minä myös olen springeri isolla S:llä; rakastan ehdottomasti yli kaiken noutamista ja uimista. Mami (tai pikemminkin minä itse) onkin muokannut minusta taitavan noutajan ja mietiskelee, kun ei damien ja muiden sellaisten haulle meillä oikein sen konkreettisempaa käyttötarkoitusta löydy.
Eniten harjoittelemme kuitenkin mitä moninaisimpia tokojuttuja ja temppuja - naksutellen. Joskus naksuun ja maksuun riittää pelkkä takamuksen heilatus pari milliä vasempaan, joskus taas saan suorittaa kunnon liikeketjuja ennen kuin kuuluu se maaginen ääni.
Agilityä treenasin loppukesän ja syksyn tutun kaveriporukan seurassa. Kesällä tuli myös otettua kunnolla tuntumaa verijäljestykseen nuuskuttamalla 50-100 metrin pituisia jälkiä. Myös pentuluokkia, näyttelyturistivierailuja ja mätsäreitä on yhteensä tullut koluttua ihan sievä summa, kahdeksan kipaletta. Ja ajoittain todella upeallakin menestyksellä kehiä kiertäen.

Näillä sivuilla voit tutustua enemmän tai vähemmän vakavamielisiin faktoihini, suureen sukuuni, edustamaani rotuun, lukuisiin kuviini tai tsekata yleistä koira-asiaa. Jopa karvaiset kämppikseni, Rumba, Enni, Ruusu, Onni ja Frida, ovat saaneet runsaasti sijaa näiltä sivuilta. Ja jos ei satu kiinnostamaan, voit toki aina koittaa onneasi linkkisivulla. Muista jättää myös tassunjälkesi omaan vieraskirjaani!

Huh huh, kyllä käy tämä kirjoittaminen raskaaksi kaksitassujärjestelmälläkin, niin "vauvakin" olen vielä (eihän kahdeksankuukautinen ole vielä iso, eihän?!). Siispä mami saa jatkossa hoitaa tämän puolen kokonaan yksin. Koita kuitenkin kestää sen tylsiä juttuja, ja jos et tosiaan muutakaan keksi, poikkea uudestaankin.

Gibsie is offline Gibsie
Emperor
all over the proverbial shop
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 15:19
#9 Report this post to a moderator
Get a bigger avatar today!

Umm... knulla!

Stefu is offline Stefu
Emperor
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 15:20 Visit Stefu's homepage!
#10 Report this post to a moderator

Uh, Provost "Not a Wanker" Harrison, that text is a cutey-wutey article written from 'dog perspective' where said dog mainly writes about his 'mommy'. I wonder WHAT kind of sites you surf at in your spare time.

Emperor
Feb 2000
Wink  Old Post 08-12-2001 15:21
#11 Report this post to a moderator
Support Apolyton, pre-order Civilization IV

I haven't a clue, I just searched for random Finnish websites

Juggernaut is offline Juggernaut
Prince
Hint: the flag
Jun 2001
time: 06:16
  Old Post 08-12-2001 15:23
#12 Report this post to a moderator
Enter the AD-FREE zone

quote:
I decided to start a new Finnthread

*slow motion with low-pitch voice*
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOooooooooooooooo!!.......

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 08-12-2001 15:42 Visit Kassiopeia's homepage!
#13 Report this post to a moderator
Suffering from ads?

quote:
Originally posted by Provost Harrison
Luonteeltani olen varsin eläväinen, taipuisa, pehmeä ja hyvin leikkisä.

ROFLMAO

Kyllähän pettymys on melkoinen, varsinkin kun STEV-proggis pääsi justiinsa starttaamaan.

Demon Allbran is offline Demon Allbran
Warlord
turku.fi
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 17:58
#14 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Civilization: The Boardgame

Princess Richard - How cute.

uncle_funk,
Yess!

Hakkapeliitta is offline Hakkapeliitta
Chieftain
of the Dark Hole
Apr 2001
  Old Post 08-12-2001 18:14 Visit Hakkapeliitta's homepage!
#15 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Call to Power 2

Höh höh. Minähän olen unohtanut antaa infoni.

1. Miehekkäästi 15
2. Kaksineuvoinen.
3. Vandal City
4. Kesätöitä saatan saada Suomalaisesta kirjakaupasta, mutta se jää nähtäväksi/Havukosken koulu.
5. En tiedä (eikä sillä nykysin taida paljoa väliäkään olla?), mutta minä olen aina hyvien puolella.
6. Ei pienintäkään tippaa AFAIK.
7. 8 (Mutta nyt kohta puoliin tulevassa raportissa saattaa komeilla kaunis 9!)
8. Onko propagandaministeri jo varattu? Jos on, niin silloin voisin toimia vaikka mikrotukena helvetistä.
9. Ei laisinkaan.

Aivo½so is offline Aivo½so
Prince
Finland
Sep 1999
  Old Post 08-12-2001 18:42
#16 Report this post to a moderator

Olin eilen Finntrollia katsomassa Nosturissa. Vokalisti Katla oli sairastunut metallilaulajien ammattitautiin ja menettänyt äänensä, tilalla oli joku sijainen.

Last edited by Aivo½so on 08-12-2001 at 18:59

Stefu is offline Stefu
Emperor
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 18:48 Visit Stefu's homepage!
#17 Report this post to a moderator
Full PM-box? Change here!

Solisti?

Aivo½so is offline Aivo½so
Prince
Finland
Sep 1999
  Old Post 08-12-2001 18:57
#18 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Civilization: The Boardgame

Olen jostakin omaksunut tavan kutsua laulajia solisteiksi. Pitänee yrittää päästä siitä eroon.

King
Oct 1999
  Old Post 08-12-2001 18:58 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#19 Report this post to a moderator
Browse Apolyton AD-FREE

Jessus tuota juttua mitä PH heitti, kipeämpää kuin mikään mitä suomithreadilta on tähän asti löytynyt ...

Things are getting strange I'm starting to worry
This could be a case for Mulder and Scully
Things are getting strange now I can't sleep alone

Stefu: Niin, laulaja jolla ei ole takanaan muita laulajia.

Emperor
Feb 2000
Arrow  Old Post 08-12-2001 19:09
#20 Report this post to a moderator
Enter the AD-FREE zone

Lightning, it's all over the front page, you give me road rage

King
Oct 1999
  Old Post 08-12-2001 19:58 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#21 Report this post to a moderator

PLEASE. The E is there for a good reason (although I can not quite remember what the reason actually is, but I know that it is a damn good reason). Therefore I'd like you to use the E when referring to me.

Niin, oikeastaan minun nimeni pitäisi olla jo muutettu... Mutta kävikin ilmi että Markos teki minulle palveluksen, nimittäin noissa myöhemmissä Uplift-kirjoissa Creideikiä pidetään suunnilleen jumalallisen viisaana. Minä taas olen, kuten tiedätte, jumalattoman tyhmä, joten en taida enää tahtoakaan tuota nimeä. Niin tai mistä sen tietää, jos Ämmä nyt jossain vaiheessa sattuu hoksaamaan että ai niin, tuonkin nimi pitää vaihtaa, niin kyllä minä sittenkin tyytyväinen olen.

Oldenbarnevelt is offline Oldenbarnevelt
Chieftain
in the Dutch swamps
Sep 2001
  Old Post 08-12-2001 20:21
#22 Report this post to a moderator
Support Apolyton or Terrorists Win

quote:
Originally posted by Provost Harrison
Näillä sivuilla voit tutustua enemmän tai vähemmän vakavamielisiin faktoihini, suureen sukuuni, edustamaani rotuun, lukuisiin kuviini tai tsekata yleistä koira-asiaa. Jopa karvaiset kämppikseni, Rumba, Enni, Ruusu, Onni ja Frida, ovat saaneet runsaasti sijaa näiltä sivuilta. Ja jos ei satu kiinnostamaan, voit toki aina koittaa onneasi linkkisivulla. Muista jättää myös tassunjälkesi omaan vieraskirjaani!

Huh huh, kyllä käy tämä kirjoittaminen raskaaksi kaksitassujärjestelmälläkin, niin "vauvakin" olen vielä (eihän kahdeksankuukautinen ole vielä iso, eihän?!). Siispä mami saa jatkossa hoitaa tämän puolen kokonaan yksin. Koita kuitenkin kestää sen tylsiä juttuja, ja jos et tosiaan muutakaan keksi, poikkea uudestaankin.

Näyttely kattaa myös eskimokulttuuria kuvaavia valokuvia, videoesityksiä ja tietoa inuitien uskomuksista, tavoista ja perinteistä. Kuvanteko on kuulunut eskimoiden elämään aikojen alusta. Inuitit todentavat kuvilla itseään. Siten ne kertovat kuvatarinaa kansan historiasta ja kulttuurista meidän aikaamme asti.

Alkujaan kuvia tehtiin käyttö- ja rituaaliesineisiin luonnonhenkien lepyttämiseksi ja metsästysonnen saamiseksi. Tänä päivänä pelkkä turskanpyynti ei enää elätä ja arktinen taide on muuttunut osaksi eskimoiden elinkeinoa.

Stefu is offline Stefu
Emperor
Jan 1970
  Old Post 08-12-2001 20:21 Visit Stefu's homepage!
#23 Report this post to a moderator

Seuraavaksi Provost Harrison viittaa minuun, mutta puhuu oikeasti itsestään.

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 08-12-2001 21:07 Visit Kassiopeia's homepage!
#24 Report this post to a moderator

People, how do you search for these Finnpages? You type in some random Finnish gibberish? Just interested...

King
Oct 1999
  Old Post 08-12-2001 21:24 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#25 Report this post to a moderator

Epäilisinpä että hyö copypastettavat jotain tällä threadilla olleilla posteista johonkin etsimisjärjestelmään. Se tuntuisi ainakin järkevältä.

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 08-12-2001 21:31 Visit Kassiopeia's homepage!
#26 Report this post to a moderator
Support Apolyton buy from Amazon

Kuulostaa sangen loogiselta.

Öyh. Kertokaas, liekö näistä kumpi sopiva kuvaamaan alaosaa jostain?
Ventral vai dorsal? Veikkaisin jälkimmäistä.

King
Oct 1999
  Old Post 08-12-2001 21:35 Visit Ari Rahikkala's homepage!
#27 Report this post to a moderator
Suffering from ads?

dorsal = selkä-

Ventral ei antanut tulosta http://www.tracetech.net/sanat :sta. Minulla on kylläkin sanakirja josta sekin luultavasti löytyisi, mutta kun se on Oulussa ja minä en.

Emperor
Jyväskylä, Finland
Jul 2001
  Old Post 08-12-2001 21:39 Visit Kassiopeia's homepage!
#28 Report this post to a moderator
Tired of ads?

Prkele. Se onkin sitten ventral. Sanakirja olisi varmaan minullakin, mutta en löytäne sitä tähän hätään.

sanat ovat peräisin jostain Star Trek -pelistä (muistaakseni) missä käytettiin termejä "ventral shield" ja "dorsal shield". Jompikumpi oli ylempi suojakilpi, unohdin vain kumpi.

Oldenbarnevelt is offline Oldenbarnevelt
Chieftain
in the Dutch swamps
Sep 2001
  Old Post 09-12-2001 00:57
#29 Report this post to a moderator
Support Apolyton, buy Alpha Centauri

quote:
Originally posted by kassiopeia
People, how do you search for these Finnpages? You type in some random Finnish gibberish? Just interested...

Vasta lestadiolainen herätys muutti Pakkalan isän raittiiksi ja tunnolliseksi perheenpääksi. Hän pääsi tukkiyhtiön työnjohtajaksi ja esiintyi jopa saarnaajana laitakaupungin seuroissa. Teuvo pääsi Oulun ala-alkeiskouluun. Tähän aikaan perhe asui vuokralla Vinstenin talossa Heinätorin laidassa.

Joking apart, it's really very easy. Enter something like "Tampere" or "Oulu" in Google, pick a promising-looking Finnish page, look for a good piece of text, or click a link, etc. Or just take a word from a Finnish post here and enter it in Google, etc.

BTW, a long time ago I had a Finnish pen pal called Liisa Haukkanen, whose postal address was "Sahalahti, Pakkala, Finland".

BTW 2: I still owe you a reply about Alfred J. Kwak. It's been a long time, but be patient, you'll get your answer in the end.

Emperor
Feb 2000
Arrow  Old Post 09-12-2001 01:05
#30 Report this post to a moderator
Put an end to popups!

Urho Kekkonen kasvoi tulevien tehtäviensä mittaiseksi valtiomieheksi ankarana, vaikeana aikana. Vuonna 1936 vastavalmistunut tohtori nousi näyttävästi valtakunnan politiikkaan, kansanedustajaksi ja valtioneuvoston jäseneksi, mutta joutui sitten syrjään, jopa vainotuksi, ja luokiteltiin jo poliittisesti kuolleeksi. Syksyllä 1944, kun katkeran sodan jälkeen oli otettava vastuu, Kekkonen kohosi takaisin hallitukseen ja J. K. Paasikiven työtoveruuteen itsenäisen Suomen historian ehkä raskaimpana aikana. Näistä vuosista tämä teos kertoo runsaasti uutta tietoa, kumoaa myyttejä, muuttaa ja täsmentää kuvaa sekä Kekkosesta että Suomen historian ratkaisevista vaiheista. Teos perustuu runsaaseen koti- ja ulkomaiseen lähdeaineistoon, muun muassa Kekkosen ja Paasikiven yksityisarkistoihin, joiden aineistoon tutustutaan nyt käsiteltävän ajanjakson kohdalta ensi kerran.

Mitkä olivat IKL:n lakkautusyrityksen todelliset syyt? Miksi Kekkonen kamppaili talvisodan rauhaa vastaan, miksi hän odotti jatkosotaa? Mihin päädyttiin ankaran pohdinnan jälkeen Rovaniemellä marraskuussa 1942? Miksi Ryti ja Mannerheim vieroksuivat Kekkosta? Mikä on totuus Paasikiven ja Kekkosen suhteista? Mitä kiistelty nimimerkki Pekka Peitsi todella kirjoitti ja miksi hänet vaiennettiin? Miksi Kekkonen määrättiin Valpon valvontaan ja matkustuskieltoon? Miten Kekkonen loi suhteet neuvostoliittolaisiin? Miksi äärivasemmiston arvostelijana tunnettu Kekkonen ryhtyi yhteistyöhön kommunistien kanssa? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin etsitään vastausta tässä teoksessa, jossa laajan arkiston pohjalta kuuluu autenttisena myös kohteen itsensä, tämän kainuulaisen myrrysmiehen, tietäjän ja hänen läheistensä ääni.

And that is that gentlemen!

Pages (17): [ 1   2   3   4     >> ]
< Last Thread     Next Thread > Post New Thread     Post A Reply
All times are GMT. The time now is 05:16.
Apolyton Time is 00:16.
    top of page
Rate This Thread:
archivepost
Forum Jump:
Forum Rules: