|
|
Monk
|
|
I don't think we're in Brønshøj anymore
Jan 1970 time: 06:20
|
|
Monk, is your post supposed to have a picture of some sort? My browser can't show it for some bizarre reason.
Yes, but never mind. I just wanted to join in on the fun. Yksi kaksi kolme.
|
|
|  |
 |
|
Jarouik
|
 |
Helsinki, Finland, EU
Dec 2000 time: 07:20
|
|
quote: Originally posted by Kristalli
Luulen että ideaalinen tapaus on aika kaukana todellisesta. Ainoa mies kenen kanssa olen kaveri ja pystyn juttelemaan mistä vaan on homo, joten se siitä... Tietenkin poikkeuksia varmasti löytyy, on pakko löytyä, mutta jotenkin nää kaverisuhteet miesten kanssa ei ota onnistuakseen. Mulla käyny pari kertaa niin että ystävyys on siitä asti rakoillut kun toinen on kertonut ihastuneensa...eli eikö mies ja nainen voi olla läheisiä ilman että on romantiikkaa ilmassa? Puuh. |
Niinpä. Vähemmän tuttujen naisten kanssa keskustellessa tulee sellainen vaikutelma, että he olettavat minun olettavan, että mukana todellakin on jotakin romanttista potentiaalia. Koska olen homo, luonnollisesti kiusaannun tästä - ehkä epäluonteva tilanne johtuukin vain siitä, että minun ei ole koskaan tarvinnut opetella keskustelemaan ikäisteni tyttöjen kanssa. Sen sijaan miespuolisten kavereideni kanssa pystyn keskustelemaan melko luontevasti riippumatta siitä, ovatko he homoja vai heteroita.
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:20. Apolyton Time is 00:20. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: