|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Jarouik
|
 |
Helsinki, Finland, EU
Dec 2000 time: 07:20
|
|
Jippii, jo toinen postini tämänkertaiseen suomithreadiin... kohta otan teidät kaikki stateissa kiinni!
quote: Originally posted by Kristalli
Tuosta miesten kasvamisesta...
Miehethän kasvavat, fyysisesti, mutta hyvin harvoin henkisesti. Tän ei nyt ole tarkoitus haukkua miehiä. Mä itseasiassa olen hiukan kateellinen. Koska eikö asia kuitenkin ole näin? Miehet (tai ainakin suurin osa) ovat ikuisia lapsia, ja osaavat säilyttää leikkisyyden elämässään. Naiset sen sijaan tulevat niin aikuisiksi ja järkeviksi että stressaavat turhaan murehtien asioita eivätkä aina osaa ottaa asioita huumorin kannalta. |
Hyvin mahdollista. Itse asiassa minua kiinnostavat kovastikin mahdolliset erot miesten ja naisten käyttäytymisessä, koska en itse tunne läheisesti yhtäkään naishenkilöä sukulaisiani lukuunottamatta. En voi toisaalta uskoa, että naiset olisivat yleisesti tylsempiä ja vakavampia ihmisiä kuin miehetkään, se olisi pahemmanlaatuista sovinismia - mutta jostakin syystä miehiin tutustuminen on aina paljon luontevampaa ja heidän kanssaan keskusteleminen helpompaa. Onko vika pelkästään omassa päässäni, vai onko kyse myös siitä, että naiset keskustelevat miesten kanssa eri tavalla kuin naisten? Ideaalisessa tilanteessahan keskustelukumppanin sukupuolella ei pitäisi olla mitään väliä, ja luulisi että kaikentyyppisiä ihmisiä löytyisi kummastakin sukupuolesta.
|
|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Kassiopeia
|
 |
Jyväskylä, Finland
Jul 2001 time: 07:20
|
|
Mitä hiustenväriin tulee, niin se punainen/oranssi-linja on paras. 
Voi helvetti... on yhden vuorokauden poissa ja ihmiset loikkii seinille (tai sitten se johtuu nykyisestä dehydraation, aliravitsemuksen ja unideprivaation tilastani... en ole varma).
Ja myyrän seikkailuja muistan minäkin katsoneeni, mutta Alfred J. Kvak pesee ne kuus nolla. 
LightEning: Ray Bradbury... örm, löydät kyllä biblioteekistä sen novellikokoelmia, varmastikohan, ja sitten on sellainen kirja kuin Fahrenheit 451, siinä oli Starcraftin Firebatin nimen lähde, herra Guy Montague, you know, palomies, poltteli kirjoja ja sitä rataa... niin juu ja kuuntelin War of the Worldsin. Huonompiakin tapoja viettää 51 min on olemassa. 
Jeje2: Siis, "se"? Post count vai? 
Kyllä nyt on elektroninen olo. Edessä tietokoneen näyttö, vasemmalla kannettava, oikealla pleikkari ja telkkari, sylissä näppis ja pleikkarin ohjain. :borg:
If all you told was turned to gold, if all you told was new... *hyrisee*
|
|
|  |
All times are GMT. The time now is 05:20. Apolyton Time is 00:20. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: