|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Stefu
|
 |
CLOWNS WIT DA DOWNS 4 LIFE YO!
Jan 1970 time: 07:20
|
|
Tietenkin kysymykseni "Kummalla on isompi" riippusee siitä minkä tarkoitan olevan iso. Esimerkiksi otettaneen kysymys "Kummalla on isompi himo syödä mansikkaplättysiä."
Mielenkiintoinen kysymys muuten. Koska Kassikka ei ole julennut paljastaa omaa valokuvaansa, olen ottanut erivapauden muodostaa päässäni hänen kuvansa. Koska olen kateellinen paska, kyseinen kuva on yhdistelmä kahdesta karikatyyristä jotka olen tavannut elämäni varrella. Toinen oli rippileirillä. Kutsuimme häntä ystävällisesti "Sumokaksi". Johtuen siitä että kyseinen mies (joka sekin on suhteellinen käsite - näin hänet n. viikko sitten uimahallissa, jossa hän ui erittäin hitaasti matka-allasta päästä päähän, ja luulin häntä koko ajan rumaksi naiseksi - siihen asti kunnes hän alkoi vetää leukoja altaan päädyssä ja minä katsoin pitkään että mitä helvettiä, eikö tuolla naisella ole rintaliivejä. Ja lisäksi hänellä on erittäin pieni, enkä nyt puhu himosta mansikkaplättysiin.) kertoi harrastavansa judoa, mikä hänen figuriinillaan (massa on suorastaan valtava!) ei luultavasti oikein olisi onnistunut. Hiuksinaan hänellä oli hevariletti, vaatteet naurettavat ja aatteet... no, tehän tiedätte tämän ihmistyypin - puhuu raivostuttavaa kirjakieltä joka takaa turpiinvedon päiväkodista lähtien, lukee fantsua ja kertoo siitä kaikille, ja jolle Magicin peluun aloittaminenkin olisi street-credin kasvatusta.
Toisesta olen valittanutkin aikaisemmin, joten riittäköön että mainitsen että hän on iso, lihava, psykopaattinen, tahallaan ärsyttävä, pahaltahaiseva yli 10-vuotias Pokemon-pelaaja. Jolla on tyhmältä näyttävä parta. Hän näyttää lähinnä oman foorumimme Snapcaselta, paitsi rumemmalta. (Ihan oikeasti - säikähdin helvetisti kun näin ensimmäistä kertaa Snapcasen kuvan.)
Näiden kahden henkilön bastardilapsena Kassilla siis olisi suorastaan voracious himo mansikkaplättysiä kohtaan. Jota Kristallilla luultavasti ei ole.
Ett' sitt' näin.
|
|
|  |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:20. Apolyton Time is 00:20. |
top of page
|
| archivepost |
|
Forum Rules: