|
|  |
 |
|  |
 |
|  |
 |
|
Kristalli
|
 |
Turku, Finland
Feb 2002 time: 07:20
|
|
quote: a sousshialli ristriktiid person das nat kou aut muts, hii zast sits insaid and pleis oor ircs, in tis keis pleis vainal vanttasi ant is on te intternet at vainal vanttasi voorums. |
Jaaha. Toi kuvaus ei kyllä yhtään sovi muhun joten se siitä. Tunnustan että irkkaan ja roikun kotona mutta vain silloin kun voin niin huonosti etten muuta voi tehdä. Final Fantasy –foorumit? Ah hah…en ole edes pelannut. Siskoni tosin on koko ajan Oddworld –foorumeissa ja pelaa koneella vanhoja pelejä, onko hän siis sosialliristriktiid ?
quote: niin ja kassi: miten niin me ollaan ku kaks nelijätoista vuotiasta pentua? Krisuhan käy ainakin homobileissä ja festareilla ( ), hällä on.. öö... "muistoja" jostaki basistista ja missähän nytki on ja mie..... |
Noni! ’Nytki’ olin baarissa nauttimassa siideriä. Eli kai mulla jonkun näköinen elämä on…
quote: Kaavailin nimeksi "Suomithreadi X: Hah hah haa, Threadi Ali Hassan". Te rakastaisitte sitä, eikö niin? EIII-KKÖ NIIIIIIN? hihihihi |
Eipä tuossa kappaleessa mitään vikaa. Viimeksi eilen pyysin että tiskijukka soittaisi sen. 
quote:
linda linda
harva meistä on rautaa
kung fu taistelee jne.
|
Volga, Volga, rakkaus tai kuolema, sitä ei voi vangita, hoh hoh hoh hoh ho, hei Volga, Volga, villinä ja vapaana, sua ei voi kahlita, hoh hoh hoh hoh ho, hei Volgaaaaaaaa…..
Öh...noi tais ny mennä hiukka mettään...
quote: Jumankauta, onko Dirlandaa Frederikin kappale? No sittenhän tulee "Suomithreadi X - Ja mä postaan dirlandaa, daa dirlan dirlan daa!" |
TPS, rautavuori, TPS…
quote: HITTO! Kristalli saa raivarin ku näkee kuin ka palijon me ollaan postailtu. 
Kielsikö se meitä sitten? |
Mitä mitä, en mä mitään raivaria saanut. Tämähän on sangen mukavaa. *hampaita kiristää* No, itsepä tätä kerjäsitte… KYLLÄ! Kiellän tällaiset toimet silloin kun en ole kotona koneen ääressä!!!
quote: Another one WAY past 500... The next time this happens, I will just delete it instead of closing it. |
Hui. Setä suuttu…
|
|
|  |
 |
|
Eli
|
|
Israel
Jul 2000 time: 07:20
|